Babia Góra ( 1725 m. npm )

Sobota, 19 września 2009 | dodano: 19.09.2009

Tym razem jednak na piechotę. Na Babią Górę były plany wjechać rowerem, ale na drodze stoi wiele przeszkód - przede wszystkim zakaz jazdy w parku narodowym, ale co najważniejsze nie da się podjechać rowerem od polskiej strony - jest po prostu za stromo i zbyt kamieniście, nawet na nogach ciężko się idzie. Opcja jest tylko od słowackiej strony, jednak aby tam dojechać to trzeba zrobić masę km dookoła gór.
Dziś za to pogoda się udała w 100%, była niesamowicie dobra widocznośc, było widać Tatry Wysokie. Tatry Niżne, Pieniny, Gorce, Beskid Sądecki, Śląski, Żywiecki i Wyspowy. Na górze dużo ludzi, ale i tak było przyjemnie - zero wiatru i wręcz gorąco - spaliło mnie na buraka :D Trasa od przełęczy Krowiarki.

Parę zdjęć:

I dwie panoramy na koniec:

fotoaparatka
| 15:41 poniedziałek, 12 lipca 2010 | linkuj przepięknie tam! śliczne foty....
BoaPoweR-removed
| 18:36 piątek, 9 października 2009 | linkuj Miałem się wybrać w góry w najbliższą sobotę (jutro), niestety ma padać. Dobrze, że chociaż jest ktoś taki jak Ty i można nacieszyć oczy i duszę :) widokami górskimi bez wychodzenia z domu :) Fotki naprawdę pięknie oddają klimat Babiej góry. Pozdrower.
shem
| 15:35 środa, 23 września 2009 | linkuj Ale mi narobiłeś smaka tymi zdjęciami. Muszę się tam wybrać, oczywiście na rowerze. Wjazd od polskiego parku niestety grozi mandatem nawet do 500 zł.
mavic
| 19:59 wtorek, 22 września 2009 | linkuj Świetne foty!!! Piekny mamy wrzesień. Aż chce się na rowerze trochę pojeździć. Szkoda, że góry są tak daleko.
| 16:21 niedziela, 20 września 2009 | linkuj No masz rację pewnie, Niski jest za niski, zeby było go widać i za daleko. 4 to nie HDR :P
yeti
| 11:58 niedziela, 20 września 2009 | linkuj przewodnicy też się mylą - uwierz przewodnikowi :D
b. mały jest na wyciągnięcie ręki a niski tak na oko (google earth mi coś padło więc nie zmierzę ale tam łatwo sprawdzić) to ze 3 razy dalej niż Tatry.
to zdjęcie 4te od dołu to też hdr?
muszę się w to pobawić :)
| 09:02 niedziela, 20 września 2009 | linkuj No ja na samym szczycie widziałem jednego słowaka na rowerku DH, ale zjeżdżał na stronę słowacką, bo tam jest lepsza droga.
stasimon
| 08:47 niedziela, 20 września 2009 | linkuj Od biedy dało by się wnieść rower na Babią by później nacieszyć się zjazdem.
Wczoraj w Tygodniku Podhalańskim przeczytałem, że na Czerwonych Wierchach pojawiają się rowerzyści. Oczywiście jest to nie dozwolone :D
Nie omieszkam się przyznać, że wizja siebie i roweru na Czerwonych Wierchach zrodziła się w mojej głowie:D

Pozdrawiam.
MAMBA
| 21:59 sobota, 19 września 2009 | linkuj Proponuje wschód słońca na Babiej a potem szybki zjazd.
Nikt nie zauważy twojej obecności :D
| 21:31 sobota, 19 września 2009 | linkuj REWELACJA no comments!!!
MARECKY
| 19:51 sobota, 19 września 2009 | linkuj Piękne foty pięknych gór. Pozdrower.
DARIUSZ79
| 19:33 sobota, 19 września 2009 | linkuj Byłem tam kiedyś maj i śnieg leżał:)
| 19:28 sobota, 19 września 2009 | linkuj Hm, yeti - tak usłyszałem od przewodnika, którego mijałem na trasie. Generalnie to nie miałem mapy z panoramą, żeby dokładnie określać szczyty, ale parę charakterystycznych rzeczy poszczególnych pasm zauważyłem, fakt faktem, że niskiego doszukać się nie mogłem.
| 19:17 sobota, 19 września 2009 | linkuj Dobrze, że nie na rowerze. Tam jest tłum ludzi:)
yeti
| 19:12 sobota, 19 września 2009 | linkuj beskid niski z babki?
chyba o beskid mały Ci chodziło bo w niski nie uwierzę :)
super to hdr wyszło.
pzdr
RoboD
| 19:03 sobota, 19 września 2009 | linkuj Extra foty!
zabel
| 19:02 sobota, 19 września 2009 | linkuj pięknie tam...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa znych