Nocny mrozik

• Temperatura -13.0°C
Niedziela, 20 grudnia 2009 | dodano: 20.12.2009

Dziś cieplej, bo tylko -13 C :-)

Wybrałem się po godzinie 18 na małą rundkę dookoła elektrowni. W nocy dosypało śniegiem, nikt sobie z nim przez cały dzień nie poradził, dlatego nawet główne drogi są białe. Nie obyło się bez problemów, wczoraj zniszczył mi się gwint ramy, dziś natomiast urwała się śruba od kupionego w piątek uchwyty na lampkę !
Dlatego wyjazd opóźnił się ponad 40 minut, przez które to szukałem sposobu jak zamontować ją bardziej trwale. Udało się, dlatego wyposażony w nową latarkę śmignąłem sobie na elektrownię, gdzie ścieżką rowerową przez las wróciłem do domu.
Po ulicach się ciekawie jeździ, rozpędziłem się raz nawet do 40 km/h sunąc jak po lodzie, praktycznie bez przeczepności :) Uczucie fajne, hamując w poślizgu jakieś 40 metrów :D
Latarka spisuje się świetnie, podniesiona lekko do góry daje zarówno jasne światło przed samym kołem jak i około 60 metrów przed rowerzystą. Pewnie widać jeszcze dalej, ale w kominiarce jeżdżę bez okularów i tylko tyle dojrzałem :P

PS. Stuknęło 15 tysięcy km z BS :)

Zdjęcia dziś marne, lcd zepsuty, wiec nie mogę naświetlać..:

Butki zmienone na treki, od razu cieplej w stopy :) :

Zamieć :D :

Na drodze rowerowej. Latarka oświetla dosyć widocznie teren aż do tego znaku, który gdzieś tam widać w oddali, ale flesh lampy błyskowej psuje ten widok:

Mocowanie latarki:

Kategoria 0-50 km , Śnieżnie

| 10:53 poniedziałek, 21 grudnia 2009 | linkuj Kajman - masz rację, coś w tym jest z motywatora :)
| 22:50 niedziela, 20 grudnia 2009 | linkuj To jest fajny wynik na BS:) Może się mylę, ale gdyby nie BS, to pewnie wczoraj i dzisiaj byś nie pojeździł, a tak proszę:) ładny wynik i fajne zdjęcia:)
| 21:16 niedziela, 20 grudnia 2009 | linkuj Piękne 15 tysięcy. Gratulacje i życzę następnych. Pozdrawiam
kundello21
| 20:21 niedziela, 20 grudnia 2009 | linkuj aa faktycznie, zapomniałem że porządny sprzęt poszedł na rentę:P
| 20:12 niedziela, 20 grudnia 2009 | linkuj kundello - bez flesza wyszło zamazane, zresztą aparat w automacie nigdy nie dobierze sobie naświetlania powyżej 1 sekundy :(
BoaPower - Ano, to jest dobre rozwiązanie, zresztą nawet to słabsze światło świeci lepiej niż moje poprzednie latarynki na full mode :P
BoaPoweR-removed
| 20:08 niedziela, 20 grudnia 2009 | linkuj Mi się podoba to, że ma 2 tryby świecenia + flash ( przełączane lekkim naciśnięciem przycisku i chwilowym przytrzymaniem), słabsze światło to dobra rzecz jak jeździsz po mieście bo oszczędza sporo akumulatorki (latarnie przecież świecą) a jak wjeżdżasz w las albo na peryferia to full i jazda :)
kundello21
| 20:06 niedziela, 20 grudnia 2009 | linkuj Zimniutko:) u mnie teraz blisko -20, nawet nie wystawiam sie z rowerem:P

Trzeba było zrobić zdjęcie bez flesza:)
| 19:59 niedziela, 20 grudnia 2009 | linkuj Jest świetna, naprawdę cieszę się, że udało mi się ją zdobyć :) Efekt był dobry przy śniegu, gdzie jest w miarę jasno, pewnie w ciemnym lesie, jak nie będzie śniegu będzie jeszcze widoczniej świecić :)
BoaPoweR-removed
| 19:52 niedziela, 20 grudnia 2009 | linkuj I jak Ci się spodobała jazda z "moją" latarką, jak odbiorę przelew to będzie już "twoja" latarka :) Jak pojeździsz kilka dni i się przyzwyczaisz to zapal sobie na próbę swoją starą lampkę, efekt szokujący :) no chyba, że miałeś równie coś dobrego wcześniej.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iecna