Tatry....

Niedziela, 28 lutego 2010 | dodano: 28.02.2010

... na wyciągnięcie ręki :) Dziś przyszła piękna wyżowa pogoda, dzięki czemu z pokoju mogłem oglądać między innymi maszt na Skrzycznym, Babią, a nawet Żar. Postanowiłem pojechać do Chełmka na tamtejszą górę, z której są jeszcze lepsze widoki, bo za nią jest już tylko kotlina oświęcimska no i góry. Nie chciało mi się samemu, dlatego wyciągnąłem z wielkim trudem Marka na rower. Dosyć szybkie tempo. Na Dębie wyremontowali nawierzchnię i teraz jest tam piękny asfalt zamiast samych dziur. Chwilę postoju na górze i powrót taką samą trasą. Ciepło, tylko wiatr wieje złośliwy.
Jakbym miał aparat, to by były naprawdę świetne zdjęcia gór, no ale niestety nie mam...

kuguar
| 19:17 wtorek, 2 marca 2010 | linkuj Nie mogę napatrzyć się na Twoją Meridę...:) jak w końcu zdecyduję się na inny rowerek to coś czuję, że właśnie wybór padnie na podobny model:) A takich widoków z okna - przyznaję się jawnie, zazdroszczę i to bardzo. Pozdrower!!!
| 13:08 poniedziałek, 1 marca 2010 | linkuj A w Katowicach rzadko smog opada, więc na taką widoczność nie mają co liczyć :P
k4r3l
| 06:59 poniedziałek, 1 marca 2010 | linkuj fakt, widoczność była całkiem klarowna. słońce mogło tylko przeszkadzać, zwłaszcza jak świeciło znad jakiegoś ciekawego widoku:)
| 22:20 niedziela, 28 lutego 2010 | linkuj Tak, z gwiazd to można Spodek zobaczyć pod warunkiem, że smog opadnie:(
foxiu
| 21:05 niedziela, 28 lutego 2010 | linkuj niradhara, z Gwiazd ponoć też Tatry bywają widoczne... no oczywiście nie z parteru ;)
| 19:44 niedziela, 28 lutego 2010 | linkuj Nie każdy ma taki piękny widok z okna :) Pomyśl o tych nieszczęśnikach, którzy mieszkają np. w Katowicach...
| 17:40 niedziela, 28 lutego 2010 | linkuj Nie martw się, bez aparatu można żyć ważne to co się w głowie zapamięta i potem wracamy do tego z pamięci :) Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ocztw