vanhelsing prowadzi tutaj blog rowerowy

vanhelsing

Olkusz

  • DST 58.49km
  • Czas 02:28
  • VAVG 23.71km/h
  • VMAX 43.00km/h
  • Temperatura 8.0°C
  • Sprzęt Merida TFS 100 V
  • Aktywność Jazda na rowerze
Sobota, 27 lutego 2010 | dodano: 27.02.2010

Znowu mokro. Wczoraj wszystko zdążyło ładnie wyschnąć, to w nocy przyszedł deszcz i padał do rana. Jak wstałem to raczej nie myślałem o wyjściu, lało nieprzyjemnie. Ale przed 11 wyszło słońce, dlatego się ruszyłem. Chciałem jakąś szybką i prostą traskę, dlatego pojechałem do Olkusza przez Bukowno. Droga przez las do Bukowna po zimie jest w tragicznym stanie, dziura na dziurze, do tego wielkie kałuże. Przed Olkuszem już trochę lepiej, bo asfalt z tamtego roku jest. Pomimo, że nie padało to i tak zmokłem cały, kałuż praktycznie nie dało się objeżdżać. W dodatku wpadłem jeszcze pod mostem przed Sosiną w kałużę, która mi pedał ustawiony w dolnej pozycji przykryła... Tak więc butki też mokre.
No, ale prawie 60 km wpadło.

Ja chcę normalny aparat ! :(

Droga na Bukowno:




Najłatwiej ustawić takie tabliczki... Ostatnio je widuję praktycznie na każdej większej drodze :/


Z marathonami :


Pozdrawiam


Kategoria 50-100 km


komentarze
vanhelsing
| 17:11 niedziela, 28 lutego 2010 | linkuj No to też, bo bez tego się nie da zdjąć mostka.
zaczynajacy | 13:50 niedziela, 28 lutego 2010 | linkuj właśnie chodzi mi o to czy gwiazdke trzeba odkrecic (a dokladnie o to czy ta zaslepke (top cup) na samym czubku rury od amortyzatora w ktorej znajduje sie sruba na imbus) czy mozna tego nie ruszac
vanhelsing
| 11:29 niedziela, 28 lutego 2010 | linkuj Odkręcasz od rury sterowej, odkręcasz od kierownicy i przekładasz :P ( nie wiem co to gwiazdka, nie znam takiego określenia )
zaczynajacy | 11:24 niedziela, 28 lutego 2010 | linkuj a mostek zeby zmienic na "-" to trzeba tylko gwiazdke i mostek odkrecic?
Kajman
| 22:41 sobota, 27 lutego 2010 | linkuj To oprócz sakw, musisz pomyśleć o błotnikach i ochraniaczach na buty. Te ostatnie to świetny wynalazek na taką pogodę:)
vanhelsing
| 20:27 sobota, 27 lutego 2010 | linkuj Z tym się niestety zgodzę, jakby było ciepło, to nie byłby to największy problem, ale przy 8 C buty tak szybko nie wyschną i się robi bardzo nieprzyjemnie.
niradhara
| 20:21 sobota, 27 lutego 2010 | linkuj Niewiele jest rzeczy paskudniejszych niż jazda w mokrych butach :(
vanhelsing
| 19:21 sobota, 27 lutego 2010 | linkuj Ano, kolorki meridki są jak dla mnie świetne. Do tego marathony dodały sporo agresora. Myślę jednak obrócić z powrotem mostek, żeby był na plusie, bo na trasy powyżej 100 km nie jest to już takie wygodne.
Rafaello
| 18:40 sobota, 27 lutego 2010 | linkuj Nie zła fura pościgowa z tymi oponami.Jazda pewnie jak po maśle.
pozdrawiam:)
rasiu
| 17:30 sobota, 27 lutego 2010 | linkuj Fakt, drogi po zimie są w okropnym stanie;/ i nie ważne czy w lesie, czy na szosie. Na poboczach zalega tyle syfu, że nadawałyby się opony terenowe, a nie slicki. Dlatego nie zakładam na razie Marathonów:PP Ładnie Ci się prezentuję śnieżynka w Marathonach ;)) Agresywna geometria to jest to.
kuguar
| 16:33 sobota, 27 lutego 2010 | linkuj Zawsze miałam słabość do Meridek, a ta kolorystyka już w ogóle mi pasuje:) pozdrower!!!
robin
| 15:37 sobota, 27 lutego 2010 | linkuj Rower ładnie się prezentuje, mi jednak moje slicki tak jakoś rażą na razie, jeszcze na nich nie jechałem.
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa piewa
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]