O zachodzie

Czwartek, 29 kwietnia 2010 | dodano: 29.04.2010

O zachodzie słońca na rynek do Chrzanowa, a potem nad Balaton w Trzebini. Bardzo przyjemnie dziś się jechało, wiatr ustał i było ponad 21 C :) Do tego byłem rozruszany po dzisiejszym basenie ( w końcu się nauczyłem motylkiem pływać ! :D ), więc mogłem szybciej pojechać. Na rynku krótki postój, po czym główną drogą nad Balaton. Powrót przez Luszowice, gdzie wykorzystałem trochę ładną scenerię zachodzącego słońca i popśtykałem zdjęcia. Potem już szybciutko przez Jeziorki do domu.

Foty:
Rynek w Chrzanowie:

Nad Balatonem:

W Luszowicach:

Pozdrawiam ! :)

bartek9007 | 12:54 piątek, 30 kwietnia 2010 | linkuj No merida na tle słonka fajnie wyszla :D
tivig
| 10:00 piątek, 30 kwietnia 2010 | linkuj Dzięki za komentarz :). Nad blogiem się trochę męczyłem i sporo tam jest do poprawy, ale zamierzony efekt raczej osiągnięty ;).
| 20:45 czwartek, 29 kwietnia 2010 | linkuj Nie będzie relacji z wyścigu:P Jadę w trasę wtedy :P
foxiu
| 20:39 czwartek, 29 kwietnia 2010 | linkuj no, fajny wpis. I fotki jak na kalkulator - też bardzo przyzwoite :) Czekam na relację z wyścigu w jnie ;)
| 19:50 czwartek, 29 kwietnia 2010 | linkuj No to wraca powoli prawdziwy Van, nie marudzi o kolanie tylko robi ciekawe trasy:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rzepe