Klasztor w Czernej

Piątek, 30 kwietnia 2010 | dodano: 30.04.2010

Bardzo spokojna i przyjemna trasa. Bukowno-Trzebinia-Płoki-szlak rowerowy-Lgota-Ostrężnica-Czerna-Krzeszowice-Tenczynek-Puszcza Dulowska-Trzebinia-Balaton-Balin-Jaworzno.

Wiał dosyć mocny wiatr, dlatego postanowiłem pochować się w lasach. I tak praktycznie do Czernej w otoczeniu lasów, potem na DK79 zaczęło mi dmuchać w twarz, więc odbiłem na Tenczynek i wróciłem przez Puszczę Dulowską.
No i fajny motyw w Lgocie, jadłem bułkę popijając jogurtem, gdy nagle przyleciał do mnie mały czarny psiak, patrząc się błagalnym wzrokiem na obiekt mojej konsumpcji. Tak mi się żal biedaka zrobiło, że odstąpiłem mu trochę bułki i resztę jogurtu, którego wylizał z kubka praktycznie całego. Zadowolony i pojedzony przysnął sobie potem w cieniu, a ja pojechałem dalej.
Zwiedziłem dziś także po raz pierwszy pałac w Młoszowie, bardzo przyjemne miejsce.
V-max ze zjazdu do Czernej.

Parę zdjęć:

Droga do Trzebini:

Piesio:

Klasztor w Czernej:

Pałac w Młoszowej:

| 12:56 niedziela, 2 maja 2010 | linkuj Darek - na drogach zakładam, ale na takim szuterku jakoś nie chce mi się go wozić ;P Trzeba było krzyczeć ! :D
Darek | 07:42 niedziela, 2 maja 2010 | linkuj Tak mi się właśnie zdawało, że się mijaliśmy w Puszczy. Kask się na głowie nosi a nie w ręce trzyma ;-)
Galen
| 16:36 sobota, 1 maja 2010 | linkuj Ładną miałeś pogodę. Wycieczka jak zwykle okraszona fajnymi fotkami.
Pozdrawiam!
DARIUSZ79
| 04:23 sobota, 1 maja 2010 | linkuj No to przezemnie zostałeś zauważony w krzeszowicach zmyliła mnie tylko sakwa ale ......... zapomniałem że ty zakupiłeś Pozdr
k4r3l
| 21:21 piątek, 30 kwietnia 2010 | linkuj fajnie pojeździłeś i pozwiedzałeś. no i pasiak super! ciekawe czy jutro też będzie można wybrać się na rower...
mogilniak
| 20:18 piątek, 30 kwietnia 2010 | linkuj Nie chodzi o jakość, a o wartość... To tylko dowodzi, że nie sprzęt jest ważny, a o oko...
Nie wiem jeszcze z jakiego teleonu, bo ja zazwyczaj kupując szukam takiego z dobrą funkcją dzwonienia ;)
| 20:11 piątek, 30 kwietnia 2010 | linkuj mogilniak - jak rewelacyjne, jak z telefonu robione :(
vol - no to żeś trafił na fajną miejscówkę :) W pobliżu jest parę fajnych jaskiń i opuszczonych kopalni, obok klasztoru jest z tego co pamiętam " pod bukami, pod bukami II i jeszcze jakaś kopalnia albo jaskinia :)
vol7
| 20:02 piątek, 30 kwietnia 2010 | linkuj Van! Ja w tym klasztorze na praktykach będę mieszkał przez 3 tygodnie!
mogilniak
| 20:01 piątek, 30 kwietnia 2010 | linkuj Ja już chyba po raz n-ty piszę u Ciebie, że foty jak zwykle rewelacyjne, jak i wycieczka... :)
wolfik
| 19:44 piątek, 30 kwietnia 2010 | linkuj Czerna piękne miejsce. Wiele lat temu mój najtrudniejszy podjazd w życiu:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa przyz