Zamek w Ogrodzieńcu

Sobota, 1 maja 2010 | dodano: 01.05.2010

Miało być dziś o wiele więcej km, ale niestety pogoda nie dopisała. Rano jak wstałem padało dosyć obficie. Dopiero po 13 się wypogodziło. Postanowiłem zatem trochę skrócić trasę i jechać na zamek w Ogrodzieńcu.
Trasa prosta, najpierw do Dąbrowy Górniczej, potem Niegowonice i Ogrodzieniec. Trochę podjazdów, seria lekkich serpentynek za Niegowonicami. Niestety stan asfaltu już nie taki fajny - jechałem tamtędy rok temu w grudniu i był gładziutki, nowy asfalt. Dziś już widać tylko pofałdowane dziury i pęknięcia. Jak oni to robią :/
Chciałem podjechać pod zamek, ale zrezygnowałem, gdy zobaczyłem nieprzebrane tłumy ludzi. I też śmieszny widok, mieszkańcy pobliskich domów zwietrzyli interes i udostępniają swoje trawniki na parking. Jeden przed drugim macha, żeby turysta zajechał do niego :D
Powrót przez Klucze i Olkusz. Zrobiło się cieplej, wyjrzało nawet słońce. Droga już lepsza, do Kluczy zrobili bardzo fajny asfalt.
Dalej już Bukowno, skąd do domu przez las. Jakoś przebudzić cały dzień się nie mogłem, dopiero na ostatnich 20 km miałem średnią 30 km/h.

Nie chciało mi się dziś zdjęć zrobić, także parę nicniewartych:

Skałki za Niegowonicami:

Podjazd za Ogrodzieńcem:

Zjazd do Olkusza:

Remontowana droga w Bukownie:

Mapa:

mavic
| 13:23 wtorek, 4 maja 2010 | linkuj Też byłem na Jurze ale takich dużych dystansów nie robiłem.
kundello21
| 08:39 wtorek, 4 maja 2010 | linkuj Kurde szkoda że nie wiedziałem że tam jedziesz, bo 30 bylismy w Kluczach, a 1 maja w Ogrodzieńcu z ekipą:) Przejeżdżaliśmy przez Olkusz w stronę Częstochowy.
| 21:16 poniedziałek, 3 maja 2010 | linkuj No to trzeba kawał pola kupić i machać, czego ludziska nie zrobią dla kasy. Ale faktem jest, że nie było gdzie tam parkować.
Matek
| 19:58 niedziela, 2 maja 2010 | linkuj Drogi w Bukowanie i przy nim kojarzą mi się w wiecznymi remontami, kiedy bym tam nie jechał spotykam jakiś odcinek, który aktualnie jest w remoncie :)
| 20:26 sobota, 1 maja 2010 | linkuj Teraz by ten mój czas podrożał o jakieś 1000 %, bo się kolosy i sesja zbliża :P
bartek9007
| 20:16 sobota, 1 maja 2010 | linkuj van sprzedaj mi troche czasu, prosze! Pare godzin, dobrze zaplace :)!
k4r3l
| 19:54 sobota, 1 maja 2010 | linkuj zdjęcia b.fajne, co Ty chcesz:) przynajmniej pokręciłeś, bo u nas lipa z miodem:/
| 18:28 sobota, 1 maja 2010 | linkuj O ja, to nie wiedziałem :P Następnym razem na pewno uprzedzę :P
kosma100
| 18:26 sobota, 1 maja 2010 | linkuj Dokładnie obok mojego domu ;p
| 18:22 sobota, 1 maja 2010 | linkuj Obrzeżami DG :P
kosma100
| 18:18 sobota, 1 maja 2010 | linkuj Jechałeś obok mnie i nie dałeś znać... ach Ty niedobry ;p

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa newac