Chrr

Sobota, 15 maja 2010 | dodano: 15.05.2010

Wczoraj lało, przedwczoraj lało. Dziś przestało. Pojechałem więc najpierw do rowerowego kupić rękawiczki. Chciałem Chiba Gel comfort, ale niestety w promieniu 30 km żaden sklep ich nie ma, więc kupiłem jakieś Meridy z wkładkami żelowymi. W sklepie jak przymierzałem to super wygodne, ale potem jakoś mi zadowolenie zmalało, te wkładki żelowe prawie nic nie dają... A rękawiczki za 57 zł :( Zobaczymy, mam nadzieję, że się jakoś dopasują do ręki i będzie lepiej.

Jeździć też mi się nie chciało. Pojechałem do Szczakowej a potem ścieżką rowerową na Warpie. Niedaleko kamieniołomu zrobili miejsce odpoczynkowe na trasie rowerowej, nawet całkiem fajne. Potem centrum i dom.

Nowa DDR, wręcz skrzyżowanie dróg rowerowych:

Na zamkniętym wiadukcie:

Wspomniane miejsce odpoczynkowe:

Stojak:

Rowerek wypalony na ławce:

annajot
| 21:38 piątek, 21 maja 2010 | linkuj Jaaa... ale fajny stojak rowerowy ;D
Sławek | 11:54 środa, 19 maja 2010 | linkuj Rękawiczki są do kupienia w Sosnowcu :)
Rafaello
| 05:23 niedziela, 16 maja 2010 | linkuj No to w takim razie,trzeba się wybrać do Jaworzna pojeździć:)
| 23:16 sobota, 15 maja 2010 | linkuj Ciekawe miejsce:)
Mlynarz
| 20:49 sobota, 15 maja 2010 | linkuj Ścieżek można Ci pozazdrościć! :)
joshua
| 13:32 sobota, 15 maja 2010 | linkuj Nawet nie wiedziałem, że tam jest coś takiego, a w czwartek tam byłem... Pozdrawiam
| 13:06 sobota, 15 maja 2010 | linkuj W Jaworznie niedawno zakończono prace na wytyczeniem i oznakowaniem 277 km szlaków rowerowych. W ramach tego projektu wykonano 25 takich punktów jak na zdjęciach, 54 tablice informacyjne, 3 mostki na rzeczkach, barierki drewniane. Ponadto kończone są prace z Compassem nad przewodnikiem z mapą po tych szlakach i mapą GPS :)
Dynio
| 12:56 sobota, 15 maja 2010 | linkuj Fajnie pomyślany stojak rowerowy,w lasach więcej takich powinno być.Choć zawsze można rower o drzewo oprzeć ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa anico