Terenowo

Środa, 27 października 2010 | dodano: 27.10.2010

W końcu na rowerze. Przez ostatnie 2 tygodnie walczyłem z lenistwem, dopiero dziś się udało je pokonać :P Po uczelni ( a raczej, gdy się rozpoczynał wykład :P ) pojechałem obczaić postępy w budowie obwodnicy Dąbrowy, ponad 3 km odcinka przez las z dwoma pasami i ograniczeniem do 100 km/h. Prace idą całkiem dobrze, jeszcze tylko zrobią 3 wlotówki i droga do Katowic skróci się o dobre 10 minut.
Następnie wbiłem się w teren. Przez Jeleń pojechałem w stronę Byczyny, gdzie odbiłem na Grodzisko. Tam się załapałem na zachód słońca. Potem już tylko przez centrum i do domu.
Zimno, ale całkiem przyjemnie, głównie dzięki słońcu i braku wiatru. Trzeba się zmobilizować jakoś do jazdy, bo słabo coś ostatnio mi to idzie ;P

Zdjęcia:

Nowa droga:

Elektrownia z innej strony:

Jesień w pełni:

Nad zalanym:

Widok z Grodziska:

I zachód:

| 20:21 piątek, 29 października 2010 | linkuj Oj, nie akurat co do Jaworzna to nie można powiedzieć, że jest to przedwyborczy szał. Przez całą kadencję prezydent wybudował w cholerę nowych dróg, nawet asfaltowe ścieżki rowerowe się pojawiły, więc jest bardzo dobrze :)
Egonik
| 20:16 piątek, 29 października 2010 | linkuj Myślę, że obwodnica na wybory będzie... Mała, byle jaka, może do końca nie spełni swojej funkcji ale będzie... Ech... uwielbiam ten przed wyborczy szał:)

A poza tym to widzę, że u ciebie też jesień. Dobrze, że nie jestem sam:)
bartek9007
| 12:03 czwartek, 28 października 2010 | linkuj tak sie w polsce buduje wlasnie - minimalistycznie, za jak najnizsza cena, a po roku dwoch pojawiaja sie problemy z tym i tamtym - to asfalt skopany, to znowu jakis komunikacyjny absurd....
no nic czekam az otworza i na info od ciebie jak to bedzie dzialac :D
pzdr
| 20:40 środa, 27 października 2010 | linkuj obliczono przepustowość pewnie i wyszło, że 2 pasy wystarczą. A dotacji na więcej pasów nie dostaną, jak duża przepustowość jest dwóch pasów :)
bartek9007
| 20:33 środa, 27 października 2010 | linkuj nie rozumiem, czemu nie zrobia od razu co najmniej trzech pasow... wiadomo kasa, ale jak na dwa uzbierali to i na trzy by dali rady - potem ciezko bedzie w razie potrzeby rozbudowywac - zreszta robiac trzy byloby bezpieczniej...
fajne zdjecia szczegolnie to jeziorko ;)
pzdr

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa degoo