Na Pszczynę

• Sprzęt Specialized Tricross
Wtorek, 2 listopada 2010 | dodano: 02.11.2010

Wiatr dziś się uspokoił, prawie wcale nie wieje, dlatego warunki na rower idealne. Wyjechałem przed 11 i postanowiłem dojechać do Pszczyny. Najpierw na Wysoki Brzeg, skąd cały czas główna aż do Bierunia. W Bieruniu pogłupieli totalnie, postawili wszędzie zakaz jazdy rowerem i każą jechać chodnikiem z kostki 3 km :/ No nic, kasy na mandat nie mam, więc tłukę się "rowerówką".
Potem odbijam na Pszczynę. Droga wymarzona, prosta, bez dziur i z małym ruchem.
To ostatnie szybko się wyjaśniło, remontują bowiem parę kilometrów za wjazdem drogę i cała jest zamknięta. Sporadycznie tylko przejeżdżają auta do posesji.
Przeprowadziłem rower przez kładkę i w jeszcze mniejszym ruchu pojechałem dalej. Po paru km znowu się okazało, że jest remont, ale obejście jest już dłuższe- wygrało lenistwo i do Pszczyny nie dojechałem :P
Powrót ta sama drogą. Ruch za Bieruniem zrobił się duży. Dalej Jeleń i do domu:)

Ostatnio dopadło mnie lenistwo na wszystko - tylko bym spał :D Nie chce mi się nawet zdjęć robić, dziś jedno zrobiłem i to marne.

| 07:53 środa, 3 listopada 2010 | linkuj chrrr ... :) No chyba tak, pora zgromadzić trochę tłuszczu i się w jakiejś gawrze schować :D
alistar
| 07:47 środa, 3 listopada 2010 | linkuj "Ostatnio dopadło mnie lenistwo na wszystko - tylko bym spał :D" - sen zimowy? :D
azbest87
| 16:31 wtorek, 2 listopada 2010 | linkuj Na szosie to się łyka kilometry tak że prawie nie czuć:D
Pozdro!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iechc