Kolarski Jesienny Wyścig Terenowy

• Sprzęt Specialized Tricross
Czwartek, 11 listopada 2010 | dodano: 11.11.2010

Pojechałem z ciekawości zobaczyć na wyścig organizowany co roku na Pieczyskach przez proboszcza tamtej parafii. Wyścig nie byle jaki, bo choć na totalnym zadupiu umiejscowiony, to zjeżdżają się na niego z całej Polski. I tak np. w tym roku startowała Anna Szafraniec, oczywiście wygrała w swojej kategorii :)
Spotkałem całą ekipę jaworznickiego emtb, poza tym pojeździłem trochę z Dominikiem, który przyjechał z Piekar.
Niestety po 12 się rozpadało, więc ewakuowałem się do domu. Zlało mnie całkowicie, wróciłem cały przemoczony.
Zdjęć nie ma, bo mi baterie siadły.

katane
| 21:14 sobota, 13 listopada 2010 | linkuj My przeczekaliśmy deszcz i udało się wrócić do domu w miarę komfortowych warunkach. Co do startowania w zawodach to trzeba mieć w sobie dużą chęć rywalizacji, no chyba że ktoś chce tylko tak się przejechać dla samej jazdy po wyznaczonej trasie ;)
madman
| 16:57 piątek, 12 listopada 2010 | linkuj Wystartuj, to cię zainteresują :)
| 16:51 piątek, 12 listopada 2010 | linkuj Nie interesują mnie wyścigi :P
madman
| 16:00 czwartek, 11 listopada 2010 | linkuj Uu, trzeba było startować... Szersze opony do Tricrossa i dawaj!
No albo merida :)

No ale warunki na pewno nie rozpieszczały, sam dzisiaj coś załatwiałem jeżdżąc samochodem i też nie nazwałbym jazdy superkomfortową.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zwina