Zlot podrozerowerowe.info - Dzień 2

• Sprzęt Specialized Tricross
Piątek, 13 maja 2011 | dodano: 16.05.2011

Poranek przywitał nas mokrą pogodą. Niebo jednak zdawało się lekko przepogadzać, dlatego poczekaliśmy godzinę, co zaowocowało ustaniem deszczu.
Pierwszym celem był Nowy Sącz, który sprawnie przecięliśmy za przewodnictwem Tranatlantyka. Warto również dodać, że dzień wcześniej wieczorem dojechał do nas Waxmund, więc było nas sześciu. Następnym celem była Krzyżówka, długi podjazd zaraz przed Krynicą Zdrój. Łagodnie podchodził po 2-3% przez około 12 km, po czym kończył się większą stromizną na ostatnich 2 kilometrach.
Z Krzyżówki pojechaliśmy z górki na Tylicz, za którym zaczął się ponownie podjazd, tym razem na przejście w Muszynce.
Na Słowację prowadził świetny, bardzo długi zjazd, ciągnący się aż do Bardejova. Tam to udało się wyrównać rekord prędkości - 78 km/h. Było by na pewno więcej, gdyby nie kaptur z kurtki, który robił za spadochron i na pewno zwalniał. Wax miał za to 82 ;P
W Bardejovie posiedzieliśmy chwilę na rynku, po czym pojechaliśmy w stronę Beskidu Niskiego na przejście graniczne w Koniecznej. Tam to zaczął się trudniejszy etap dnia, bowiem zaczął wiać silny, północny wiatr, który wręcz stopował rowery. Nie przeszkadzało to jednak Waxmudnowi kręcić średnią ponad 20 pod górkę :P Asfalt tam był tragiczny, miejscami jechało się szutrem.
Na górze, po krótkim postoju na słowackie piwa, postanowiliśmy dotrzeć do Radocyny ( czyli miejsca zlotu ) drogą terenową. Chociaż niepotrzebnie o tym piszę, bo tam inaczej jak szutrem nie da się dojechać :P 7 km po całkiem fajnym szuterku zmęczyło mnie okropnie, a raczej moje ręce, bo ja zjeździe musiałem uważać z moimi oponami.

W Radocynie spotkaliśmy parę osób, które dotarły samochodami na zlot, na rowerach byliśmy jako pierwsi. Dopiero później zaczęły się zjeżdżać kolejne osoby, tworząc szaloną liczbę ponad 50 osób. Niektórzy dojeżdżali o północy, a Serwecz dotarł na fullu o 5 nad ranem :)

Po rozłożeniu namiotów rozpaliliśmy wielkie ognisko. Zaczęła się sympatyczna impreza zakrapiana różnymi trunkami. A to Kokop przywiózł z Anglii cydr, a to Yoshko jakiś wywar na bazie piwa, a to ktoś inny dosyć mocny bimber :D Śmiechu co nie miara, śpiewy, skoki przez ognisko i tym podobne :)

Do spania zebrałem się o 4:30. Wracając to namiotu trochę się zdziwiłem, bo wszystkie były bialutkie. W nocy złapał mróz i było -2C, wszystko było oszronione. Wzmocniony jednak symbolicznie różnymi napitkami zasnąłem bez problemu nie narzekając na zimno :P

W Nowym Sączu:

Wieczorne ognisko. Zdjęcia suchego

Alee jazdaaa (fot. by yoshko ):

Co Ty gadasz?! (yoshko ):

I na koniec dwa zdjęcie cudnego nieba nad Radocyną i nasze pole namiotowe ( by suchy):

waxmund
| 14:31 środa, 18 maja 2011 | linkuj Van, dzięki temu ciśnięciu pod górkę dojechałem pierwszy i kupiłem ostatniego ciemnego Zlotego Bazanta [; takze warto bylo :p
nedvet
| 09:32 wtorek, 17 maja 2011 | linkuj Przedostanie zdjęcie jest zaje*&^te !! :D
bartek9007
| 22:04 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj no tam to jest gorka tez mialem 76 ale pod wiatr gdyby nie matura to bym nawiedzil ;)
| 21:52 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj Dudka, że Tomka? z Tomkiem mijałem się w niedzielę jak zjeżdżał ze zjazdu za Grybowem.
WuJekG
| 21:42 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj :)
A szkoda, że żeśmy się nie minęli :) Dudka odciągnęliście od matury na chwilę na ognisko? :)
| 21:35 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj Ostrożnie z alkoholem!:))
| 20:50 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj A rzeczywiście, zapomniałem zmienić. Już poprawione :)
nemo
| 19:33 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj Zdjęcia z ogniska i pola namiotowego wymiatają. :)
Janusz507
| 18:53 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj Ale miałeś fajnie :)
WuJekG
| 17:24 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj Chyba daty z rozbieguś nie zmienił, bo jakby tak było jak stoi w tekście to byście mi mignęli na zjeździe z Przeł. Tylickiej :))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ohate