Bez celu

• Sprzęt Specialized Tricross
Czwartek, 23 czerwca 2011 | dodano: 23.06.2011

Dziś dopadł mnie od rana szczyt lenistwa, nicnieróbstwa i w ogóle ogólny chaos. Tzn. tak - wstałem o 6 nastawiony na dwusetkę z ekipą z Jaworzna, ale widok totalnie zachmurzonego nieba i zalanych ulic po przejściu w nocy całkiem niezłej nawałnicy, odstraszył mnie od ruszenia się z łóżka. Zrezygnowany poszedłem więc spać dalej. Wstałem o... 13:30 :O Zjadłem zupę, poobijałem się po domu, zjadłem drugie danie i powiedziałem sobie - Koniec ! Idę na rower ! Oczywiście nie chciało mi się nawet patrzyć gdzie można by pojechać, więc pojechałem przed siebie, jak mi się kierownicą skręci. Trasy opisywać nie będę, bo... mi się nie chce, zresztą za skomplikowana była. Setka wpadła całkiem przypadkowo. Zdjęć też za bardzo nie zrobiłem, no bo aparatu mi się nie chciało brać :D
Jedynie takie jedno, z budowy drogi, która będzie łączyć zamknięty na razie zjazd z A4 z bocznymi dzielnicami Jaworzna. Obok powstaje 4 km asfaltowa droga rowerowa :) :

| 13:23 środa, 29 czerwca 2011 | linkuj A to dobre! Setka bez celu :D
malheureux
| 06:08 sobota, 25 czerwca 2011 | linkuj Od niechcenia i bez celu i setka? U mnie by wyszło 15 km ;)
benasek
| 21:42 piątek, 24 czerwca 2011 | linkuj Widzę, że między drogą dla samochodów i ścieżką dla rowerów jest takze pasek dla motocyklistów!
| 06:25 piątek, 24 czerwca 2011 | linkuj ...tą drogą dojedziesz do mnie:)
| 06:24 piątek, 24 czerwca 2011 | linkuj Nie tak znowo bez celu...
Janusz507
| 19:44 czwartek, 23 czerwca 2011 | linkuj Napisze tak-żaluj,żaluj,żałuj:)Że nie pojechaleś z nami ,bylo super,a ile śmiechu.
k4r3l
| 19:27 czwartek, 23 czerwca 2011 | linkuj ee tam, nie jesteś leniem totalnym - ja w ogóle tyłka nie ruszyłem:)) ale organizm domagał się regeneracji, więc się regenerowałem w pozycji horyzontalnej :)
piofci
| 19:24 czwartek, 23 czerwca 2011 | linkuj skąd ja to znam;) Gdybyś widział niebo o 4-5 nad ranem..wystraszyło mnóstwo ludzi..aż mi się mordka cieszy jak widzę, ile w tym mieście buduje się dróg...świetna perspektywa;)
uri90
| 19:03 czwartek, 23 czerwca 2011 | linkuj moje dzisiejsze plany też pogoda pozmieniała totalnie...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa woscs