Szosowo z ekipą

• Sprzęt Specialized Tricross
Czwartek, 16 czerwca 2011 | dodano: 16.06.2011

Dziś była dosyć szybka przejażdżka z ludkami z Jaworzna. Pojawił się Nedvet, Funio oraz Janusz . W takim składzie pojechaliśmy do Ojcowa trasą zaplanowaną przed Nedveda. Najpierw na Bukowno i Olkusz, za którym zaraz skręciliśmy na spokojną drogę na Skałę. W Ojcowie chwila przerwy, bowiem przelotówki nam poniżej 32 km/h nie schodziły i dalej w trasę. Tym razem zaczęły się jurajskie podjazdy, najpierw przyjemna górka za Ojcowem, potem częste pagórki w okolicy dolinek podkrakowskich i w końcu świetny i całkiem długi ( 3,5 km ) podjazd pod Nową Górę za Krzeszowicami.
Nedvet wybrał bardzo spokojne, ale jednocześnie świetnie utrzymane traski, pędziliśmy prawie cały czas po nowym asfalcie :) Dzięki temu z jednego zjazdu przy wyprzedzaniu Funia na zakręcie miałem 76km/h, natomiast z drugiego, w stronę Myślachowic od Ostrężnicy 82 km/h :)
Od Myślachowic sypaliśmy zabójczym tempem 40-50 km/h na Trzebinię, aby odbić na Sierszę i Luszowice, skąd już było blisko do domków.
Kondycja nawet jest, chłopaki dziś ostro deptali pod górki, ale nie odstawałem jakoś strasznie :)

No i wyszedł 1 kilometr przewyższeń. Jak z tą średnią to nie ma lipy :)
Parę fotek:

Jedziemy prosto:

Potem skręcamy w prawo:

I lądujemy przy maczudze:

Śmigamy krętymi drogami:

I dowiaduję się, że... : O :

Niezrażeni sypiemy dalej:

Aż do czasu, gdy Janusz łapie kapcia:

W międzyczasie robię zdjęcia bardzo ładnego speca i ładnej meridy:

Oj, Janusz miał dziś ciężko :D :D Jak mu nawet ja odjeżdżałem, to musi być naprawdę źle ;D

Widoczki z podjazdu:

I full ekipa na koniec:

Misiacz
| 21:09 środa, 22 czerwca 2011 | linkuj Ktoś ma coś z kolankami ?
| 20:20 środa, 22 czerwca 2011 | linkuj Ja muszę dużo jeść :D
bartek9007
| 13:30 środa, 22 czerwca 2011 | linkuj po cóż plecak na 120 km ;)
dobre predkosci widze odchodza, brawo ;)
flash
| 05:23 poniedziałek, 20 czerwca 2011 | linkuj Fajny maksik :)
benasek
| 15:19 piątek, 17 czerwca 2011 | linkuj 82 km/h to w kraju gdzie mieszkam nie wolno tak szybko jezdzic samochodami! Nieźle! Moja pierwsza myśl, jaka sie nasunęła po przeczytaniu tego wyniku nie nadaje sie do zamieszczenia w komentarzu... Chyba zbyt niecenzuralna!
| 06:52 piątek, 17 czerwca 2011 | linkuj Nie wspomniałeś o poziomkach...:)
| 21:37 czwartek, 16 czerwca 2011 | linkuj Coś mi się widzi, że Cie chłopaki prześcigali:(
Janusz507
| 16:19 czwartek, 16 czerwca 2011 | linkuj Fajny opis i zdjęcia.No kolego, dzisiaj nieżle dawałeś na podjazdach,tak trzymaj:)
uri90
| 13:12 czwartek, 16 czerwca 2011 | linkuj robisz średnie na specu :) pozazdrościć
serav
| 13:02 czwartek, 16 czerwca 2011 | linkuj Mieszkając na podlasiu mogę pozazdrościć tych podjazdów i później mega szybkich zjazdów :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa accza