Zdjęciowo na Pieczyska

Środa, 15 czerwca 2011 | dodano: 15.06.2011

Na meridzie bez spd-ków w lasy na Pieczyskach i na kamieniołom. Ugadałem się z Jarkiem, który przyjechał na piździku, żeby obczaić miejsca do zrobienia tyrolki albo do dreamjumpów :)Generalnie to coś by szło zrobić, ale z wysokości około 15-20 metrów, więc szału ni ma. Pokręciłem się też po torze 4x4 i pozwiedzałem trochę ścieżek ukrytych w lesie. Tereny się trochę zmieniły, rekultywują tereny obok cementowni, powstała tam całkiem fajna szutrowa ścieżka rowerowa.
Powrót przez kamieniołom na Warpiu, na usypanej hopce wyleciałem meridą z 30 cm w powietrze, bo się za bardzo rozpędziłem, zapomniałem bowiem, że nie mam spd i wesoło gdzieś w krzakach wylądowałem, na szczęście obyło się bez gleby :P
Wziąłem aparat, więc w końcu jakieś zdjęcia wyszły. Enjoy :)

flash
| 05:24 poniedziałek, 20 czerwca 2011 | linkuj wymiatasz :)
kundello21
| 19:28 piątek, 17 czerwca 2011 | linkuj Zdjęcia jak z Australii:D (te leśne) Ogólnie pięknie wszystko wyszło...
piofci
| 19:58 czwartek, 16 czerwca 2011 | linkuj przez takie zdjęcia wpadam w kompleksy..;)
benasek
| 08:12 czwartek, 16 czerwca 2011 | linkuj Ta pusta ściana aż się prosi, by coś na niej namalować...
Wczoraj także fotografowałem motyle modraszki, ale niestety, nie z roweru. Takiemu z zupełnie rozłożonymi skrzydełkami trudno zrobić fotkę (bo rzadko je rozkłada).
| 04:48 czwartek, 16 czerwca 2011 | linkuj Ty pijesz?-taki porządny...;)
uri90
| 21:39 środa, 15 czerwca 2011 | linkuj fotki ładne a jedna przykuła moją uwagę :) sadzić! palić! zalegalizowac! :)
musze zacząć aparat zabierać na przejażdżki tak jak dawniej....
tequila
| 21:03 środa, 15 czerwca 2011 | linkuj ładne fotki :) no i proszę kamieniołomy... coś ala klimaty moich rejonów ;)
nemo
| 21:01 środa, 15 czerwca 2011 | linkuj Owady mega wyglądają. :D Ja też ostatnio mam ciągutki do makro chociaż drażni mnie bo trzeba bardzo uważać żeby nie rozmazać.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa otaja