Nowy Rower!! :)

Sobota, 12 stycznia 2008 | dodano: 12.01.2008

Nowy Rower!! :)

Wczoraj przyszła do mnie długo oczekiwana paczka, a w niej mój nowy rowerek czyli... Merida Matts TFS 100 V. Powiem jedno- rower jest po prostu boski ;D
Nie będę się rozpisywał na temat jego zalet bo by długo wymieniać :P Ale śmiga jak należy, a może i lepiej. Rowerek zakupiłem drogą internetową w Salonie Rowerowym Happy. Wyregulowanym i błyszczącym mogłem dziś zrobić pierwsze kilometry.
Pojechałem z Terym do Luszowic, bo ładne drogi są itp itd... No, ale się okazało, że drogi są pokryte kałużami i to dosyć sporymi..
Za to dopisała pogoda - dziś mamy 13 C na dworze!
V-max : 53,5km/h , na prostej osiągnąłem 47,3 km/h
Może teraz specyfikacja rowerka:
Rama: MERIDA MATTS TFS 100 ALU 6061, rozmiar 20'
Amortyzator: SR SUNTOUR XCM 80mm +blokada skoku
Korba: SHIMANO FC-MC09, 42 / 32 / 22
Support: SHIMANO LP28
Kaseta: Hyperglide Cs-Hg-40 ( ósemka )
Przerzutka przód: SHIMANO ACERA-X
Opony: MISSIONSPEED 26"x2,10 semi-slicki
Kierownica, Mostek, Siodełko, Sztyca: X-MISSION SPEED
Pedały: Merida

No i obowiązkowo kilka fotek :)

michros
| 23:24 poniedziałek, 14 stycznia 2008 | linkuj no u mnie normalnie widze te fotki :P ale chyba jednak będę zmniejszał tak jak przedtem
wober | 22:45 poniedziałek, 14 stycznia 2008 | linkuj No gratuluje zakupu :)
mam ten samo rowerek i wszystko jest ok tylko amorka wymieniłem przez ten okres i tylna przerzutke na xt bo jakos mialem po układzie.
Rower super fajny lekki i najwazniejsze dobry wyglad jak na kobiety przystało :)
madzia rzadzi madzia radzi madzia nigdy cie nie zdradzi yhyhhhyyh
Alcia | 16:30 niedziela, 13 stycznia 2008 | linkuj oj chłopcy... heh a gdzie masz `mój rowerek` ? ;>
djk71
| 21:42 sobota, 12 stycznia 2008 | linkuj No to dobrej zabawy życzę.
azbest87
| 17:42 sobota, 12 stycznia 2008 | linkuj No no no- ładny sprzęcik:D Pogratulować:)
Pozdro!
Galen
| 16:24 sobota, 12 stycznia 2008 | linkuj Gratuluje nowej machiny. Radze Ci tylko kupic jakis neopranik pod lancuch, bo zniszczysz sobie rame, a szkoda, bo ladna :]
P.S. No i moze zainwestuj w jakis kask, bo z takimi wyczynami nie trudno o rozbita glowe.
| 15:39 sobota, 12 stycznia 2008 | linkuj ojj warto było :) No właśnie szukam jakiś błotników fajnych, bo potem pół godziny go czyściłem...

Oby taka pogoda się utrzymała przez dłuższy okres :)
Boo | 15:08 sobota, 12 stycznia 2008 | linkuj No i gratulacje wypasionego sprzętu! :)
Chyba warto było czekać, co? :D Tylko błotniki załóż bo taką maszynkę upaskudzić to grzech ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa podcz