Rano do szkoły najktótszą

Poniedziałek, 4 lutego 2008 | dodano: 04.02.2008

Rano do szkoły najktótszą możliwą drogą, czyli przez główną ulicę ( 2.6 km mam do szkoły taką drogą), a po szkółce powrót przez Elektrownię III ścieżką rowerową.
Pogoda bardzo przyjemna, troszke chmurek, troszeczkę Słońca. Temp. około 10 C :)
V-max: 44,3km/h
Kalorie: 192
Pierwszy raz w tym roku nie daje zdjęć ;D Wstyd :P

Marczyk92
| 19:16 poniedziałek, 4 lutego 2008 | linkuj Ad. do Twojego komentarza u mnie:
Fakt, drogi w Jaworznie (przynajmniej te, którymi ja jechałem) są super ! ...I jaki kontrast między tymi drogami w Chrzanowie...
Byłem mile zaskoczony, bo nastawiłem się na dziurawe, śmierdzące ulice, a tutaj poprostu lux :D KieAż to na zdjęciach uwieczniłem :D
P.S. A te drogi to jakoś niedawno budowali ?
wicio150
| 16:43 poniedziałek, 4 lutego 2008 | linkuj Mnie za chwile tez czeka nauka... ;) Ale przed nia jako ze mozg musi byc dotleniony musialem zrobic kilka km ;) :D Pozdrawiam
Boo | 16:07 poniedziałek, 4 lutego 2008 | linkuj Te funkcje wymierne jakoś wciąż wymrzeć nie mogą, też się ich musiałem uczyć :)
Pozdro!
| 15:35 poniedziałek, 4 lutego 2008 | linkuj szykuje się, szykuje się na jakiś większy dystans, nie bój nic ;P ale narazie to zawalonym nałókom jestem.... funkcje wymierne.... bleh..
michros
| 15:30 poniedziałek, 4 lutego 2008 | linkuj e to nie opłacało sie w ogóle do niej jechać.trzeba było jebnąć dwusete ;D
| 15:27 poniedziałek, 4 lutego 2008 | linkuj zaspałem :P
michros
| 15:22 poniedziałek, 4 lutego 2008 | linkuj nawet do szkoły powinieneś jechać okrężnie :P szkoła nie zając ;D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ygasn