Mycie rowerka według vanhelsing'a

Czwartek, 7 lutego 2008 | dodano: 07.02.2008

Mycie rowerka według vanhelsing'a :)

Jeżeli jeździmy po takiej nawierzchni....

to wkrótce się może okazać, że nasz piękny nowy rowerek stanie się błotnistą kulką babrów...

...w takiej sytuacji należy bezwględnie jechać do babci, zjeść smaczny obiad i zabrać się za czyszczenie rowerka...

Istnieje wiele możliwości czyszczenia rowerka...

...do góry nogami....

...pamiętajmy jednak, aby koła czyścić na samym końcu... :D

Po długich i męczących zabiegach pielęgnacyjnych, możemy cieszyć się na nowo "nowym" rowerkiem... =)

Podsumowanie: ( Sprawdzone dziś na własnej ramie i skórze:P )
1. Nie czyść rowerka za pomocą miski i zmiotki- nie wystarczy to na umycie całego roweru, dodatkowo pozostaje wiele zacieków.
2. Nie używaj do wycierania na sucho szmatek po ubraniach dziecięcych z popularnych szmateksów... Sztuczne tkaniny wcale nie zbierają wody
3. Nie myj bike'a, gdy temperatura osiąga mniej niż 5 C - palce lubią odmarzać...
4. Po umyciu już więcej nie zdejmuj błotników!
5. W domu wypucuj wszystko do sucha, następnie zajmij się napędem ( smarowanie itp )

Trasa: Dom-Szkoła-Babcia-Dom

Koniec:P

Pozdrawiam ;D

flash
| 17:44 piątek, 8 lutego 2008 | linkuj Niezłe mycie... takie pro :)
Booo
| 15:17 piątek, 8 lutego 2008 | linkuj A ja swojego zielonego brudaska umyję chyba dopiero jak coś na nim wyrośnie ;)
| 15:16 piątek, 8 lutego 2008 | linkuj A ja swojego zielonego brudaska umyję chyba dopiero jak coś na nim wyrośnie ;)
sebekfireman
| 19:44 czwartek, 7 lutego 2008 | linkuj Ja robię trochę inaczej. Jadę do babci, myje rower i dopiero później jem obiad :)
| 17:18 czwartek, 7 lutego 2008 | linkuj To już wiem, do czego Ci jest potrzebny cały komplet XTR :D
wicio150
| 16:49 czwartek, 7 lutego 2008 | linkuj :D Hehe super poradnik dla myjacych ,,bajki" :D Ja narazie nie myje rowerka bo jest w miare czysty ale jak bedzie potrzeba zajrze do poradnika Pozdrawiam ;)
azbest87
| 16:44 czwartek, 7 lutego 2008 | linkuj Pouczający opis;PP heh
To ja idę chwilę pojeździć... ;D
Pozdro!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zylis