Pętelka z Januszem

• Sprzęt Specialized Tricross
Wtorek, 3 kwietnia 2012 | dodano: 03.04.2012

Od rana grzecznie siedziałem na uczelni ( zdarza się to raz na tydzień przy studiach dziennych, także ciężka to była walka, żeby tam się w ogóle pojawić ), lecz aura na zewnątrz spowodowała, że w jeszcze grzeczniejszy sposób wyszedłem po cichu z zajęć, żeby zdążyć na wcześniejszy autobus. Jak już jestem przy autobusach to warto dodać kolejny, sporo plus dla PKM Jaworzno, bo oprócz nowych, gadających autobusów mamy również darmowe WI-FI na pokładzie :)

W drodze na przystanek szybki telefon do Janusza, który właśnie wychodził coś pojeździć. Mnie czekała jeszcze podróż autobusem, dotarcie do domu i szybkie jedzenie, więc ugadaliśmy się po godzinie 16 gdzieś w okolicach Sosiny.

A sama jazda okazała się leniwa okrutnie. Ani ja, ani Janusz za bardzo nie mieliśmy sił na cokolwiek, ledwo co pokręciliśmy w stronę Bukowna i Olkusza, gdzie odbiliśmy na Myślachowice i Trzebinię. Dopiero po 30 km się trochę rozkręciłem ( a może to zasługa zjedzonych parówek, racuchów, chlebka i ciastka zabranego z domu ? ) i jechało się lepiej. Potem już było tylko odstawianie Januszka na każdym podjeździe, chciał mi uciec nie raz, ale jakoś się to nie udawało :P

Na koniec tej fascynującej wyprawy wypiliśmy po piwku w krzaczorach jak rasowe żule. W sumie to z Januszem każda wycieczka tak się kończy...

koszulka
| 19:15 środa, 4 kwietnia 2012 | linkuj haha, ja się zgadzam i też stosuję tę stary indiański sposób na relaks :D
| 19:12 środa, 4 kwietnia 2012 | linkuj trąb zawsze, ja tam się nigdy nie przejmuję skrzyżowaniami :D
piofci
| 18:06 środa, 4 kwietnia 2012 | linkuj mijałem Cię wczoraj na Pechniku, chciałem strąbić jednak narobiłbym zamieszania na skrzyżowaniu:) jeszcze będzie okazja;p
| 17:48 środa, 4 kwietnia 2012 | linkuj Jak chcecie towarzystwa do picia browarów w krzakach,to ja jestem niezastąpiony:))
Janusz507
| 15:46 środa, 4 kwietnia 2012 | linkuj Piwko na koniec musi być,na rozlużnienie :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rwuja