No to Włochy !

Wtorek, 17 kwietnia 2012 | dodano: 17.04.2012

I znowu te Włochy ;P Ale nadarzyła się okazja do odwiedzenia po raz kolejny Dolomitów, więc dlaczego by nie skorzystać ;) Tym razem nie lecę samolotem, nie dojeżdżam rowerem, ale jadę na Tirze, zabierając oczywiście ze sobą zapakowany już rower. W planach mam trasę wzdłuż jeziora Garda i dalej na północ, w stronę przełęczy Dolomitów, ale plan ten może okazać się niepewny, bowiem powyżej 1600 leży śnieg i praktycznie cały czas pada deszcz ze śniegiem. O ile śnieg mi nie przeszkadza, o tyle jazda w deszczu cały dzień nie ma sensu, zwłaszcza, gdy wszystkie widoki są zamglone. Ale zobaczymy, może pogoda dopisze :)

Tydzień, półtora, sam nie wiem ile mnie nie będzie ;) W okienku powyżej wpisu można będzie śledzić co tam u mnie ;)

Pozdrawiam !

Egonik
| 20:40 czwartek, 26 kwietnia 2012 | linkuj Byłem tam jakiś czas temu w delegacji:) Cóż, pozostaje mi jak zwykle pozazdrościć i pożyczyć POWODZENIA!:)
van | 10:19 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj No to jedziemy troche dalej, Florencja wita. Po dwoch dniach w ciezarowce ruszam na zwiedzanie wloskich miast, przede mna troche mniejsze gorki, ale Dolomiy w deszczu i sniegu niestety. Moze to i lepiej, zwiedzimy cos nowego, a prognozy pogody okolo 20 C :) Pozdro
nedvet
| 08:52 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Piotrek cała wycieczka o butelce wody i 2 marsach? :P
nemo
| 18:56 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Funio mam z tym gościem ten sam problem. :D
Nefre
| 17:35 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Szerokiej drogi:)))
Janusz507
| 16:43 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Szerokiej drogi,tylko wróć :)
| 16:40 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Jak wrócisz,osobiście pozbawię Ciebie życia...
A co mi tam... przestaniesz mnie wpieniać,robiąc takie akcje,a ja muszę siedzieć w tym zapyziałym Jaworznie:)))
Powodzenia
| 10:00 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Ładnie, pozazdrościć
sebekfireman
| 09:58 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Powodzenia, pięknej pogody i czekam z niecierpliwością na powrót i fotorelację :)
k4r3l
| 09:03 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj hehe, powodzenia!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ciesc