Zalewik Sosina

Czyli

Środa, 27 lutego 2008 | dodano: 27.02.2008

Zalewik Sosina

Czyli skromny wyjazd na rozruszanie kości :P Z Krzyśkiem ;] Dziś przekroczyłem pół tysiaka w lutym :D Jeszcze 100 i będzie pierwszy tysiak roku :P

mavic
| 20:18 poniedziałek, 3 marca 2008 | linkuj Mi właśnie stukneło 3000km. Z roku na rok coraz więcej (kiedyś nie jeździłem w zimę).
anet
| 23:06 środa, 27 lutego 2008 | linkuj gratuluje Panowie , a gdzie mi do tego ale trening czyni mistrza:)pozdrawiam
azbest87
| 22:59 środa, 27 lutego 2008 | linkuj Jazda ma sprawiać przyjemność, a że przy okazji wychodzi tyle km... (taka magia okrągłych liczb;)
Ja mam tak że muszę codziennie gdzieś śmignąć bo inaczej nie wytrzymuje w domu, a bardzo rzadko mam tak że mi się nie chce w ogóle wyjść na rower- po prostu czasem jeżdżę mniej;PP
Pozdro!
| 22:34 środa, 27 lutego 2008 | linkuj ee co Wy :P Jakie wojowanie :P No po prostu tylę jeżdżę - nie ma czegoś takiego u mnie jak wyjście na siłę na rower, bo trzeba dokręcic tam do iluś. Jeżeli przez te ostatnie dni nie będę mieć ochoty, to po prostu nie wykręce i tyle :P
katane
| 22:13 środa, 27 lutego 2008 | linkuj wystarczy 94 km :) i to szybko bo luty się kończy, powodzenia! :)
Boo | 21:58 środa, 27 lutego 2008 | linkuj No to co, jutro seta i jest tysiak? ;) Pogoda ładna, będzie jeszcze lepiej...
| 21:40 środa, 27 lutego 2008 | linkuj śmiem zauważyć jakąś dziwną 'wojnę' ;) na km heh mi to jeszcze bardooooo dalekoooo a poza tym nie lubię 'wojować' i jestem rada z tego co mam (zważywszy na fakt, że jeszcze nigdy wcześniej nie jeździłam zimą na biku /sezon to zawsze rozpoczynałam od marca/ więc w tym roku to już jakiś mały sukces)
a tak szczerze mówiąc to gratuluje wszytkim wykręconych km i chęci zdrowej rywalizacji :)
Tobek
| 20:01 środa, 27 lutego 2008 | linkuj Chwalicie się :) Ja przekroczyłem dziś 500km w tym roku :P
azbest87
| 19:55 środa, 27 lutego 2008 | linkuj Ja dzisiaj doszedłem do tysiaka w lutym:DD
Pozdro!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa alawe