Zlot podrozerowerowe.info - Dzień 4

Niedziela, 20 maja 2012 | dodano: 25.05.2012

Rano wstajemy o 8 i przygotowujemy się do drogi powrotnej. Leniwie wygrzebujemy się z namiotu, po 10 jesteśmy już w trasie. Grupki rowerzystów co chwilę rozjeżdżają się w różne strony, nam udaje się wracać z Andrzejem, "Zgarniętym". Nick taki, ponieważ na forum nigdy nie był, ale kilka osób zaciągnęło go na zlot.

Ruszyliśmy niebieskim szlakiem. Jechało się bardzo przyjemnie, po chwili zjeżdżaliśmy już z Puchaczówki do Stroni Śląskich, skąd posypaliśmy przez przełęcz do Lądka Zdrój i Złotego Stoku Dalej na Kamieniec i bocznymi drogami na Ziębice, gdzie się pożegnaliśmy.

Czekała nas teraz 60 km droga do Wrocławia na pociąg. Na nasze szczęście wiał silny wiatr w plecy, więc bez większych problemów tam się przedostaliśmy.

Pociąg niestety miał 110 minutowe opóźnienie i jechał tylko do Katowic ( a nie do Jaworzna jak zapewniano na rozkładzie), więc o 2 w nocy musieliśmy jeszcze kręcić z Katowic do domu. Wyprzedziły nas może 2 samochody :)

Dzisiejszy dystans był rekordowy dla Ewy, co więcej zrobiła go z sakwami i po części w górach - należą się więc dla niej wielkie brawa ;)

Zjazd z Puchaczówki:

Targ staroci w Lądku:

Sympatyczna pani sprzedawczyni, która opowiedziała nam całe swoje życie, kiedy to za młodu schodziła wszystkie góry w Polsce:

Spokojny Złoty Stok:

Widoczki za Kamieńcem:

I postój pod Biedronką na koniec: