Kraków wieczorem

Środa, 30 maja 2012 | dodano: 30.05.2012

Normalny człowiek, który chce jechać na jakąś ciut dalszą wycieczkę wstanie rano i od razu zbierze się na rower. No ale ja do takich nie należę, więc wyszedłem o 16:30 z zamiarem jechania przed siebie. To przed siebie okazało się trochę dalsze niż zakładałem, bowiem zawędrowałem przez Bukowno, Olkusz, Ojców i Skałę do Krakowa.
W stolicy Kraka poszwędałem się po starym mieście i Kazimierzu, zjadłem zapiekankę i zabrałem się po 21 za powrót. Robiło się już ciemno, więc założyłem lampkę. Wracałem główną DK79, na szczęście było na niej bardzo spokojnie, od czasu do czasu tylko parę ciężarówek mnie mijało. Zrobiło się zupełnie ciemno, ale jechało się przyjemnie. Przez Krzeszowice, Trzebinię i Chrzanów wróciłem do domu, w którym zameldowałem się równo 4 minuty przed północą. Temperatura spadła z początkowych 22 C do 10 C, dobrze, że zabrałem ciepłe ciuchy. To tyle, pora spać ;)

Spalony las za Bukownem:

Maczuga Herkulesa:

Cudowna droga ze Skały do Krakowa, lekko w dół z wiatrem, do tego idealny, nowy asfalt. Coś pięknego na szosę :)

Jak w górach:

Kraków wita:

Powrót nocą:

| 19:20 wtorek, 5 czerwca 2012 | linkuj No spontan zupełny, w nocy się fajnie śmiga na dalsze trasy :)
| 08:47 piątek, 1 czerwca 2012 | linkuj Kraków jest obowiązkowy co jakiś czas:)
| 21:26 czwartek, 31 maja 2012 | linkuj Weź nie gadaj że to był taki spontan..:)
Cała trasa od Olkusza do Krakowa jest fajna na szosę,fajna nawierzchnia,szerokie pobocze,no i te ostatnie 15km,to bajka,jeszcze z wiatrem:))
| 09:01 czwartek, 31 maja 2012 | linkuj fajny taki spontan, a tereny Ojcowa są bardzo fajne do jazdy, chętnie bym się zamienił :)
| 23:03 środa, 30 maja 2012 | linkuj W weekend będę w górach z rowerkiem, czasowo teraz ciężko coś zgrać niestety.
suisseit
| 22:59 środa, 30 maja 2012 | linkuj Następnym razem jak będziesz w Krakowie, to daj znać :D, może masz wolny weekend to zapraszam na mały 2-dniowy trip

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wkeoc