Ale jazda ! :D

Wtorek, 25 marca 2008 | dodano: 25.03.2008

Ale jazda ! :D

Dzień zapowiadał się nijak - śnieg z deszczem niezbyt zachęcał do jazdy. Jednak po godzinie 14 wypogodziło się i wyszło nawet Słoneczko. Szybka decyzja i jesteśmy na rowerkach z Robertem. Jako cel obraliśmy Rudną - czyli teren z błotkiem, piachem i jak się później okazało... śniegiem :D Nie było może go dużo, bardziej jednak mękały śnieżyce, których sporo nad naszymi głowami przechodziło :D To dopiero była jazda :D Dobrze, że miałem kask i kominiarkę, bobym nic nie widział ;P Do tego błotko i wszędobylski piach - słowem- poezja :D Z Rudnej ( spoory podjaździk, można się poczuć jak w górach) pojechaliśmy w stronę Jelenia i dalej nad Osadniki - zalewik. Potem na Podłęże do Stonki coś kupić do jedzenia i asfalcikiem już poszwędaliśmy się po Jaworznie.
Pogoda była dziś jakaś dziwna- jak Słońce wyszło, to zdawać by się mogło, że wiosna i 15 C. Jak zaszło i przyszły chmury śniegowe to środek zimy i -5 C :D

Foty :
Zaczęło się niewinnie, od małego błota i piasku :P

Cały czas goniły nas takie chmurki...:

Aż w końcu spadło z nich takie coś:D Robert dzielnie walczy :D

Trzeba było brnąć na przód :D

To zdjęcie Roberta rozwaliło mnie najbardziej :D Co za mina :D

Na osadnikach trzeba było także z wodą sobie poradzić :P

Biedronka rulleezz ;D

Kategoria Śnieżnie, 0-50 km

mavic
| 23:08 czwartek, 27 marca 2008 | linkuj Fota podpisana " :) " poprostu super.
michuroztocz
| 23:02 czwartek, 27 marca 2008 | linkuj U nas w Krk to samo było. W ciągu dnia przeszło z 5 takich śnieżyc, z czego jedna była tak mocna, że praktycznie nic nie było widać. Oczywiście ja w niej jechałem ;D choć oczywiście nie w takich warunkach jak Wy.
Tobek
| 07:02 środa, 26 marca 2008 | linkuj Hym.. Widzę, że fajna pogoda była :P
No, na tą Rudna w końcu kiedyś trzeba się przejechać :)
djk71
| 06:13 środa, 26 marca 2008 | linkuj Śnieżyce, grad mam za sobą, ale pływać, jeszcze nie pływałem :-) Jak widać wszytsko przede mną.
kundello21
| 23:40 wtorek, 25 marca 2008 | linkuj ups a ja już myślałem że taki młody i takie kilosy trzaska:P
| 20:27 wtorek, 25 marca 2008 | linkuj to nie ja :D
kundello21
| 20:14 wtorek, 25 marca 2008 | linkuj Kurde sypało i nas też:) ale ja wbijam teraz jeszcze na rower:)
Fajną miałeś minę na tym rowerku:p, a tereny jak na poliginie:D
azbest87
| 19:58 wtorek, 25 marca 2008 | linkuj U mnie to kilka razy tak sypało, ale stopniało i słoneczko od razu wychodziło gdyby nie nie to że mnie rozkłada to bym pewnie chwilkę pokręcił:)
Pozdro dla śniegowych bikerów:D
ewcia0706
| 19:53 wtorek, 25 marca 2008 | linkuj a ja dziś wymiękłam...:(:(
pozdrawiam
Ewka
| 19:53 wtorek, 25 marca 2008 | linkuj maciek320bike - ale ja robię telefonem :D

mementomori - ale jest dobra i tania :D
GonZoo
| 19:51 wtorek, 25 marca 2008 | linkuj no no zdjęcia ciekawe, tylko szkoda że zrobiłeś zdjęcie widelcowi od Meridy... cały rowerek prezentuje sie o wiele lepiej ;) pozdro
memento
| 19:50 wtorek, 25 marca 2008 | linkuj biedrocola wypłukuje z organizmu błoto i obniża sprawność fizyczną o 2km/h
maciek320bike
| 19:40 wtorek, 25 marca 2008 | linkuj Super fotki. Ja musze zaczac robic cyfrowka bo z tela strasznie niewyrazne. U mnie tez dzis fajne sniezyce byly.
pozdrower
sparco
| 19:33 wtorek, 25 marca 2008 | linkuj haha zabije za te foty :p
Aga
| 19:23 wtorek, 25 marca 2008 | linkuj Mniam mniam orzechowe chrupki z Dronki :D
Oj z tych chmurek to widac juz na dzien dobry że będzie niezła zadyma ;)))
| 19:20 wtorek, 25 marca 2008 | linkuj Miały być, ale zdjęcia kumpla szlag trafił i znikły same :/
Witek | 19:16 wtorek, 25 marca 2008 | linkuj Hehe ekstra wycieczka:D i znajome terenki pozdrawiam i ide w h.. sie uczyc :D;)
De5troy3r
| 19:15 wtorek, 25 marca 2008 | linkuj Z wodą taką jak na tym przedostatnim zdjęciu, to może człowieka szlag trafić :D Czemu Ciebie ze swoją Meridką nie ma na zdjęciu? :->

Pozdrawiam,
Piotrek.
miciu22
| 19:12 wtorek, 25 marca 2008 | linkuj Jazda w śnieżycy, to jest to :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa amysl