Spacerek ;) No, prawie :P

Niedziela, 30 marca 2008 | dodano: 30.03.2008

Spacerek ;) No, prawie :P

Rano do babci umyć rowerek po wczorajszej wyprawie. Generalnie to błoto mogło zostać, ale zasyfiony był paskudnym brudem asfaltowym, czyli nic fajnego. Po wypucowaniu ( 2 godziny go czyściłem :D ) zadzwonił Robert z zapytaniem, czy gdzieś nie śmigniemy. Oczywiście nie mogłem odmówić :D Pojechaliśmy zatem spokojnym tempem na Balaton do Trzebini. To "spokojne tempo" spowodowane było głównie wiejącym wmordwindem. Pogoda dopisała, Słońce sobie świeciło nawet nawet. Jedynym problemem były moje ręce, brak rękawiczek spowodował, że wymarzły jak kiedyś w zimie przy -10 C. Po objechaniu Balatonu ( fajna ścieżka, można się zabić :D ) zabraliśmy się za powrót. Robert pożyczył sobie moją meridkę ( a raczej zajomał mi ją sprzed nosa :D ) i zaczęła się jazda nie mająca ze spacerkiem nic wspólnego :) Średnia około 28km/h ;) Ja musiałem popylać na moim starym rowerku, który o dziwo, tak źle jeszcze nie chodzi i głównie to ja prowadziłem :D Powrót przy zachodzie Słońca i potem już w mroku.
Puff, ten weekend był obfitujący w jazdę rowerkiem ;) Ponad 200 km w Marcu w dwa dzionki - ojj to mi się jeszcze nie zdarzyło;P Nadchodzi tydzień, którym żądzić będzie niestety szkoła =/

Foty ;)

Balaton:

Pozdrawiam ;)

mavic
| 20:30 wtorek, 1 kwietnia 2008 | linkuj Widzę, że co raz więcej jeździsz, gratuluję!
djk71
| 21:47 poniedziałek, 31 marca 2008 | linkuj Fajny spacerek... ;)
Wczoraj podziwałem paralotnie gdzieś w okolicach Bielska.

Mi ostatnio dwa kolejne weekendy upłynęły pod znakiem 200km - fajnie tak, niestety następny już taki nie będzie (chyba).
Galen
| 18:09 poniedziałek, 31 marca 2008 | linkuj Bardzo fajna relacja, a szczególnie fotka na skarpie nad woda.
lukasMTBstrzyzow
| 15:00 poniedziałek, 31 marca 2008 | linkuj Ładnie pokręciłeś w te dwa dni mi udało się zrobić tylko 140 km ale to i tak bym się nie spodziewał bo wczoraj miałem sobie odpuścić ale siła wyższa :) Fajne zdjątka Merdiy rządzą :) Pozdrower
michros
| 23:19 niedziela, 30 marca 2008 | linkuj widze , że z miesiąca na miesiąc sie rozkręcasz.Coraz ciekawsze wycieczki , obszerne opisy , dużo kilosów , dużo komentarzy. Normalnie gwiazda BS :D
einstein
| 22:34 niedziela, 30 marca 2008 | linkuj dla takich twardzieli jak van, 50km to spacerek.
katane
| 21:52 niedziela, 30 marca 2008 | linkuj gratuluję wczorajszego wypadu, a dziś ten 'spacerek' też spoko - taki trochę długiiii ;)

Pozdro!
GonZoo
| 21:20 niedziela, 30 marca 2008 | linkuj sunset bike wymiata :] świetna fota :) no i Ty też nieźle depczesz, 2 dni, 200km... Pięknie :) pozdrawiam
Tobek
| 21:00 niedziela, 30 marca 2008 | linkuj Piknie :)
mogilniak
| 20:52 niedziela, 30 marca 2008 | linkuj Witam!

Świetna okolica. Oj chciałbym mieć tyle zapału by częściej robić takie spacerki :)
De5troy3r
| 20:48 niedziela, 30 marca 2008 | linkuj Ładny mi to spacerek :D Było nie suszyć rękawiczek :-P to byś nie zmarzł, ale jak to mówią "gdybyś wiedział, że się przewrócisz to byś sobie poduszkę podłożył" :)

Pozdrawiam,
Piotrek.
daVe
| 20:43 niedziela, 30 marca 2008 | linkuj Dystans prawie identyczny jak u mnie ;p
Aaaa i też z Robertem jeździłem ;-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa odypr