Powrót z Katowic

• Sprzęt Specialized Tricross
Środa, 4 lipca 2012 | dodano: 05.07.2012

Powrót z dworca PKS w Katowicach. Autokar z Sanoka przyjechał o 23:30, godzinę później byłem już w domu. Upragniona wanna, obiad i do zasłużonego spania :)

stamper
| 22:18 sobota, 7 lipca 2012 | linkuj Witam,
Jeśli kiedyś będziesz miał czas i ochotę to możemy spróbować się zgadać na jakiś wspólny krótki wyjazd. Z tego co czasami czytam na Twoim blogu to widzę, że zdarza nam się kręcić w podobnych rejonach (nawet za granicą, Hochtor 2 lata temu i tegoroczna Toskania, którą jechałeś tydzień po moim i Rudziska wypadzie) ale jeszcze jakoś nie trafiliśmy na siebie. Zresztą podczas mojej ostatniej krótkiej wizyty u Niradhary i Kajmana dostałeś od nich świetną rekomendację ;-).

W ten weekend (piątek-niedziela) może uderzę gdzieś w okolice Bielska Białej, ewentualnie na Słowację, Czechy, zależy jak tam będzie pasowało mojemu koledze z BB. Jeśli masz zamiar kręcić gdzieś wtedy w tych okolicach to daj znać. Może się coś wspólnie wykombinuje.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ajest