Jura część druga :)

Niedziela, 6 kwietnia 2008 | dodano: 06.04.2008

Jura część druga :)

Czyli kolejne zameczki ;)

Wyjechaliśmy z Robertem troszkę późno - o 16: 10 :D Ale co tam, jeszcze jasno, to jedziemy. Cel- Tenczynek. Ale jakoś tak dziwnie wyszło, że wylądowaliśmy w Chrzanowie i w Babicach. A tam drugi zameczek- Lipowiec. Po wejściu na górę ( schody mnie bardziej wymęczyły niż 50 km na rowerze :P ) mogliśmy podziwiać widoczki z dosyć wysokiego wzgórza. Na sam zamek nie weszliśmy, liczą sobie 5 zł, a pfff :| Dalej szybkim tempem na Alwernię - i tu się zaczęły spoore górki. Średnia głównie spadła na tym obszarze- praktycznie cały czas do góry, do tego jeszcze doszła do droga z Alwernii na Krzeszowice z serpentynkami... Coś mnie ostatnio lubią takie drogi :D No i po tym podjeździe ukazał nam się zamek w Tenczynku. Tam, po długiej przerwie na focenie zabraliśmy się za powrót do domu, bo już była 18:30 :D Główną już szybciutko do Trzebini, Chrzanowa i Jaworzna. Wyszło 90km, więc poszwędałem się jeszcze po mieście trochę dla pełnej, pięknej sety :] Powrót o 21:20.
Pogoda dopisała w 100%. Cieplutko nawet po zmroku. Do tego piękne widoki praktycznie z całej trasy oraz okolice Jury, sprawiły, że weekend minął po prostu doskonale ;) Odkryłem wiele nowych, świetnych dróg, które aż zachęcają do jazdy :)

Foty :)

Zamek w Tenczynku :

Nie żeby reklama :D :

I takie dwie, inne niż wszystkie :P :

| 16:27 środa, 9 kwietnia 2008 | linkuj NIe podchodzliśmy. Tylko ja wszedłem, Robert został na dole :P
Tobek
| 13:44 środa, 9 kwietnia 2008 | linkuj Nie potrzebni pochodziliście z rowerami po tych schodach :P
Obok jest fajna, ale dość trudna ścieżka i da radę spokojnie wjechać na kole na zamek ;)

| 18:27 wtorek, 8 kwietnia 2008 | linkuj To jest ten snickers mega, dwa bataniki w jednym. Normalny kosztuje około 1.20 zł :P
Djablica | 12:37 wtorek, 8 kwietnia 2008 | linkuj nie wiedziałam, ze te snickersy takie drogie, myslałam, że góra 0,99. szok.
Rzeczywiście czekolada poleciała do góry, jak to zapowiadali analitycy rynku pod koniec zeszłego roku.
pozdr
vol7
| 21:06 poniedziałek, 7 kwietnia 2008 | linkuj A dziękuję Ci bardzo :)
| 18:50 poniedziałek, 7 kwietnia 2008 | linkuj vol7 - http://www.bikely.com/maps/bike-path/Jaworzno-Lipowiec-Tenczynek-Jaworzno :)

Tylko nie przejmuj się km, nie rysowałem drogi powrotnej do końca :)
johanbiker
| 18:48 poniedziałek, 7 kwietnia 2008 | linkuj Gratuluje wyboru traski- te rejony to prawdziwy raj dla mtb
Pozdro!
DARIUSZ79
| 15:05 poniedziałek, 7 kwietnia 2008 | linkuj Ładnie,Ładnie wypadzik udany zaliczony.Foteczki miodzio.. Podjazdy tam są ciekawe,ale widoczki jeszcze bardziej kuszące:) Pozdr DAriusz
djk71
| 07:24 poniedziałek, 7 kwietnia 2008 | linkuj Brawo, brawo. Widzę, że Żar cię rozpalił... Z niecierpliwością oczekuję opisów dalszych dokonań.
vol7
| 01:04 poniedziałek, 7 kwietnia 2008 | linkuj Ok, nie ma sprawy :-) Może sam tam zawitam w przyszły weekend ;-)

Branoc
jahoo81
| 00:22 poniedziałek, 7 kwietnia 2008 | linkuj fajowski i przefantastyczny wypadzik
kurcze te podjazdy wymiatają :)
Super fotki - ruiny zameczków - tez to lubie:)
katane
| 23:46 niedziela, 6 kwietnia 2008 | linkuj he he nie ma to jak snickers ;) sama czasami się takim pożywiam ;)
oczywiście super wycieczka i te podjazdy :/ łał
śliczny zamek! schody do nieba też (szkoda, że fotka nie jest zrobiona z dołu)

pozdrawiam :)
hose
| 23:21 niedziela, 6 kwietnia 2008 | linkuj Lipowiec i Tenczynek - jedne z lepszych celów na rowerowy wypad w naszej okolicy, warte obejrzenia.

snickers i jedziesz dalej® :D

pozdrower
ewcia0706
| 23:21 niedziela, 6 kwietnia 2008 | linkuj uuuuuu/z podziwem!!!/ kolejna stówka..:):) podziwiam i gratuluję ,pozdrawiam...:):)
| 23:06 niedziela, 6 kwietnia 2008 | linkuj Na litość Boską, 13 komentarzy w 20 minut :D

Galen - Heh, teraz, po Twoim komentarzu zwróciłem uwagę na to, iż rzeczywiście coś tam pochylone jest... Ale nie, nie przeszkadza mi to, nie zlatuję z siodełka i tyłek nie boli, to może tak zostać :P

Ćwiekson - :D Moja "maszyna" :P i tak lepsza :P O ! :P

vol - nie ma sprawy, ale to jutro po szkole narysuję, ok ? :)

Pozdrawiam all :)
uri90
| 23:04 niedziela, 6 kwietnia 2008 | linkuj genialny wypad :) fotki tez wspaniale ;D i dydtansik lol :D pozdrowienia
vol7
| 22:51 niedziela, 6 kwietnia 2008 | linkuj Ładna wyprawa :) Daj siakąś mapkę, albo coś, bo mnie interesuje zrobienie tej trasy z KRK, tych dwóch zamków, a nie bardzo wiem, gdzie leży ten pierwszy zamek na Twojej trasie... Będę wdzięczny :)
sportster
| 22:48 niedziela, 6 kwietnia 2008 | linkuj ekstra wypad i fotki super
pozdrawiam!
| 22:47 niedziela, 6 kwietnia 2008 | linkuj kolejny raz pod wrażeniem:) eh chłopaki podziwiam:)
ćwiekson | 22:44 niedziela, 6 kwietnia 2008 | linkuj Nie wiem o co CI chodziło z tym motorem na zdjęciu obok Twojej Meridki ale Ci wyszło :P :P
ćwiekson | 22:41 niedziela, 6 kwietnia 2008 | linkuj Świetna wyprawa. Musimy zaliczyć jeszcze kiedyś Lipowiec i Tenczynek. Uwielbiam zamki a tutaj widzę na fotkach ze są naprawdę cudowne. Zwłaszcza ten w Tenczynku. Pewnie Robert dzielnie znosił tą wyprawę. Tylko dziwie mu sie ze jest w krótkich spodenkach. Ja bym nie potrafił. Oczywiście obowiązkowa reklama Snickersa :D

Foty pierwszorzędne ;-)

Pozdrawiam i gratuluje 240 km w dwa dni :)
GonZoo
| 22:39 niedziela, 6 kwietnia 2008 | linkuj bardzo ładne fotki :) zameczki też niczego sobie :] pozdrower
orbisek
| 22:39 niedziela, 6 kwietnia 2008 | linkuj Super wycieczka. Akurat pochodze z tych okolic wiec poelacam tereny naprawde ciekawe. Fajnie sie czytalo i ogladalo fotki znajomych terenow.
Galen
| 22:39 niedziela, 6 kwietnia 2008 | linkuj Ostatnia fotka extra. Ruiny przecudowne. Na fotce Meridy z odwróconym mostkiem zauważyłem, że masz jakoś tak pochylone mocno do przodu siodło. Wygodnie Ci tak? :]
P.S. "Lasek na wzgórku" <-- sorki ale mnie rozwaliło :D
Witosław | 22:38 niedziela, 6 kwietnia 2008 | linkuj :D Trzeci przeczytalem i jest ekstra :D
michros
| 22:37 niedziela, 6 kwietnia 2008 | linkuj fajny wypad , widze że kręcisz ostro ostatnio :P A fotki znakomite jak zawsze.5 zł ci było szkoda ? No tak to jakieś 2 snickersy :P Wy tu sie batonami żywicie a ja nadal wody nawet nie woze ze sobą :D
JPbike
| 22:36 niedziela, 6 kwietnia 2008 | linkuj Superek trasa i fotki. Tak oczywiście Twój bike jest o niebo lepszy od ścigacza. Pozdro :-)
michros
| 22:35 niedziela, 6 kwietnia 2008 | linkuj pierwszy !! nie przeczytałem jeszcze ale jestem pierwszy :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa odypr