Najpierw standardowo do szkoły.

Czwartek, 10 kwietnia 2008 | dodano: 10.04.2008

Najpierw standardowo do szkoły. Potem wyjazd do Sosnowca z Witkiem na przegląd rowera. Trochę kluczenia po zatłoczonym mieście ( oo ludzie, nigdy więcej w rush hours nie wjadę do centrum rowerem ) i oddanie rowerka na serwis. Okazało się jednak, że jeżeli jakaś część mi się zepsuje, to będę musiał je słać do Wawy, bo żaden serwis mi nic nie wymieni, jeżeli nie kupywałem rowerka u nich :/ No to dziękuję :D Kupiłem za to rękawiczki Meridy, brzydkie, bo żółte, ale innych kolorów w tej cenie nie było :D Potem szybki powrót z wiatrem i manewrowanie głównymi ulicami z dziurskami, bleh.

Poza tym mi pękły pedałki :/ Plastiki dziadowskie wytrzymały 2 tysiące km :/ Ehh kolejny wydatek.

Teraz idę czytać katalog rowerowy Scotta, bo dostałem w rowerkowym :D

| 10:33 niedziela, 13 kwietnia 2008 | linkuj 155 zł
blackmagic
| 06:47 niedziela, 13 kwietnia 2008 | linkuj A po ile te sakwy chcesz kupic ?
| 20:55 sobota, 12 kwietnia 2008 | linkuj czarno magio, na razie zbieram kaskę na sakwy, potem się pomyśli o spd, bo mam na nie sporą ochotę :D
blackmagic
| 19:17 sobota, 12 kwietnia 2008 | linkuj A pedalki to SPD sobie kup wkoncu :P
lukasMTBstrzyzow
| 19:32 piątek, 11 kwietnia 2008 | linkuj Ja chyba mam podobne tle że niebieskie ale w tamtym roku zgubiłem na zawodach w Jaśle , a wtym roku okazało się leżały w jakiś szmatach u Piotrka , ale dalej ich jakoś nie wziąłem bo kupiłem nowe choć wcale nie lepsze.
uri90
| 16:42 piątek, 11 kwietnia 2008 | linkuj Galen tez mam rekawiczki Kelly'sa, nie narzekam na nie, jezdzi sie rewelacyjnie, nie prują sie, są wygodne itp, Jedyne do czego można się przyczepic to to, że juz po tygodniu z jednej zeszly całkiem napisy, na drugiej jeszcze do teraz są ale powoli schodzą (mam je niecały sezon) i brakuje im jeszcze tych sznurków miedzy palcami, łatwiej by sie je sciagalo, ale ja mam rozmiar L i schodzą łatwo.
van | 10:39 piątek, 11 kwietnia 2008 | linkuj Moje poprzednie z meridy, identyczne jak te nowe wytrzymały 3 lata :) I służyłyby dalej, gdyby, ich nie przypalił kominkiem :D
Galen
| 09:30 piątek, 11 kwietnia 2008 | linkuj Jeśli chodzi o rękawiczki, to z cała odpowiedzialnością mogę polecić Kelly's KG-502. Są pancerne. Naprawdę dobrze się trzymają i są bardzo wygodne.
| 20:38 czwartek, 10 kwietnia 2008 | linkuj :D A nie ma za co ;P Miłej nauki :) Jak będziesz mieć taki zawał nauki, to może i jutro się coś wrzuci :P
Djablica | 20:35 czwartek, 10 kwietnia 2008 | linkuj chodziło mi o politykę 1 i 2, jestem dziś zakręcona jak słoik dżemiku, hehehe.pozdr
Djablica | 20:33 czwartek, 10 kwietnia 2008 | linkuj dzieki, muzza dobrze działa, już śmignęłam prawko nr1, teraz pora na jedzonko, a potem prawko nr 2, eee, jak się cieszę na to ;-( a to jeszcze nie koniec pracek domowych...pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za muzzę.
azbest87
| 19:32 czwartek, 10 kwietnia 2008 | linkuj Ja też muszę skoczyć po nowe rękawiczki, bo w moich zrobiła się mała dziurka;PP zresztą one swoje już przeżyły..;)
Pozdro!
uri90
| 19:21 czwartek, 10 kwietnia 2008 | linkuj nowe rekawiczki :D to po tych suszonych na kominq :D
wicio150
| 18:42 czwartek, 10 kwietnia 2008 | linkuj Dzisiaj sie spoko jechalo fajna wycieczka szkoda ze takie korki ;| i ten wiatr robil swoje pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ienap