3 dni w górach

Poniedziałek, 22 października 2012 | dodano: 22.10.2012

Co prawda nierowerowe, ale w tym roku jeszcze po górach nie chodziłem, więc trzeba było wykorzystać taką świetną pogodę.

W ciągu 3 dni wydreptaliśmy około 70 km. Dojazd PKP z Katowic do Bielska.

Dzień pierwszy: Lipnik-Hrobacza-Przegibek-Magurka Wilkowicka-Wilkowice-Kołowrót-Szyndzielnia(nocleg na podłodze - ostatnio z tym ciężko, każdy patrzy tylko na kasę i proponuje pokoje, nie zgadzając się na karimaty )

Drugiego dnia robimy pętelkę z Szyndzielni do Bielska, potem Błatnia, Klimczok i Dębowiec, gdzie zaparkowane jest auto. Wieczorem jedziemy do Szczyrku do znajomych, którzy mają domek w górach.

Z tarasu świetnie widać Skrzyczne i skocznię w Szczyrku

3 dnia pakujemy się do samochodu i jedziemy do Zawoi, wejść na Babią Górę

Widać, że w górach byliśmy ;P

Egonik
| 18:52 wtorek, 20 listopada 2012 | linkuj I na nogach można:)

Zdjęcia są po prostu piękne. Komentarza niewiele ale w przypadku takich fotografii słowa raczej są zbędne.

Pozdrawiam!:)
| 13:25 wtorek, 23 października 2012 | linkuj Nie, z tymi dziewczynami razem tylko szczytowaliśmy na Babiej.... ;)
| 12:35 wtorek, 23 października 2012 | linkuj Foty powalają,piękne,zwłaszcza te Tatry z Babiej:)
Czy ty sam byłeś z tyloma dziewczynami!:)
| 11:05 wtorek, 23 października 2012 | linkuj Gościu - Dzwoniliśmy po 4 schroniskach i wszędzie nam mówiono, że nie przyjmują w taki sposób. Może w innych regionach jest inaczej.
miciu22
| 17:53 poniedziałek, 22 października 2012 | linkuj Zdjęcia cudne, a Babia zdobyta od najlepszej strony, czyli żółtym :D
Gość | 16:54 poniedziałek, 22 października 2012 | linkuj 40 razy w różnych górach w tym roku i ani razu nikt mi nie wciskał pokoju jak chciałem spać na podłodze, chyba złe pierwsze wrazenie robisz ;P
magdullah
| 16:52 poniedziałek, 22 października 2012 | linkuj cudne zdjęcia! kiedyś muszę w końcu dotrzeć w góry jesienią! (i zimą)
Janusz507
| 15:47 poniedziałek, 22 października 2012 | linkuj Piękne widoczki z Babiej Góry.
Nefre
| 11:11 poniedziałek, 22 października 2012 | linkuj Piękne fotki
marysia
| 10:26 poniedziałek, 22 października 2012 | linkuj Zaczęłam liczyć zdjęcia po kolei od góry, żeby wymienić, które mi się najbardziej podobają, ale coś ciężko mi to szło i za dużo tego było, więc napiszę po prostu, że wszystkie zdjęcia ładne :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ziejl