Praga - grudzień 2012

Poniedziałek, 10 grudnia 2012 | dodano: 11.12.2012

Kolejny niskobudżetowy wypad, tym razem padło na Pragę. Transport z Wrocławia w dwie strony za 4 zł PolskimBusem, dojazd do Wrocławia PKP za 17 zł, powrót na stopa. Jeden dzień, żeby zwiedzić Pragę wystarczył w zupełności. Nocleg mieliśmy u dziewczyny z CouchSurfingu, więc także bezpłatny. Całość, z transportem i jedzeniem wyszła 38 zł.

Wrocław o północy w niedzielę wygląda przepięknie, zwłaszcza, gdy spadnie świeży śnieg, a na ulicach nie ma praktycznie nikogo:

A to już Praga, przyozdobiona przed świętami wygląda o wiele ładniej

O poranku:

Obowiązkowo na czeskie piwo :)

Hradcany nocą:

Powrót na stopa do Katowic :)

Kategoria Tanie loty

| 17:19 sobota, 15 grudnia 2012 | linkuj A, takie tam se dwie, z klubu nocnego ;P
| 01:43 sobota, 15 grudnia 2012 | linkuj Jak zwykle za darmochę!:)
Fotki faktycznie niczego sobie,ale co to za dziewczyny ja się Ciebie grzecznie pytam...?;)
Gość | 14:25 środa, 12 grudnia 2012 | linkuj to ja bylem lepszy w tamtym roku zaliczylem wieden i berlin po 2zl :P wtedy nie bylo oplat za rezerwacje, polecam wybrac sie latem duzo fajniejsze widoki (choc zima tez jest fajnie)
| 22:02 wtorek, 11 grudnia 2012 | linkuj Praga zimą prezentuje się równie pięknie co latem. A z tym pięknem Wrocławia to bym nie przesadzał. Masz aparat który robi perfekcyjne zdjęcia i fajnie to wygląda, ale na co dzień nie jest tak różowo ;) Pozdrawiam.
piofci
| 20:17 wtorek, 11 grudnia 2012 | linkuj Zajebiste te budyneczki..pozazdrościć:)
| 20:01 wtorek, 11 grudnia 2012 | linkuj A dziękuję ;)

No tak, są oferty za 1 zł, czyli w dwie strony zapłacisz 4 zł ( bo jeszcze 1 zł opłaty administracyjnej )
Nefre
| 20:00 wtorek, 11 grudnia 2012 | linkuj Przepiękne nocne fotki:)))
kaeres123
| 19:44 wtorek, 11 grudnia 2012 | linkuj Świetne zdjęcia jak zawsze, tylko jak pomyślę o tym, ile teraz musiałbym wydać na taki sprzęt to aż mnie głowa boli :) Też zamierzam się zimą wybrać do Pragi Polskim Busem, są nowe oferty za 1 zł ;P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chnaw