Teren :)

Niedziela, 11 maja 2008 | dodano: 11.05.2008

Teren :)

Czyli sesja foto rowerków z Robertem :D

Po 16, nauczywszy się oczywiście najpierw lekcji ( :P ) wybraliśmy się na krótką, aczkolwiek ciekawą przejażdżkę po lasach w Jaworznie. Jak się później okazało, odkryliśmy maasę ciekawych i leśnych terenów w naszym mieście, o których wcześniej nie mieliśmy pojęcia:)
Z domu przez centrum wyruszliśmy na Bory, gdzie pokręciliśmy się po lasach przy Byczynie. Stamtąd (objechawszy prawie wszystkie ścieżki) pojechaliśmy na Byczynę, pod podjazd za kościołem w stronę Cezarówki. Wjechaliśmy w pola i naszym oczom ukazał się przepiękny masyw Beskidu Niskiego oraz wieża obserwacyjna na jakimś pagórku. Szybko stała się ona naszym następnym celem. Wjechaliśmy na nieznane drogi. Ahh, fajnie tam, cisza, spokój, pachnie lasem i ogrodem, parę domków i starych babć ( nowy mercedes nie wiem skąd się tam wziął ). Potem był niezły podjazd pod wspomniane wzniesienie. Poczuliśmy się jak w górach :) Las, cisza i spore nachylenie :)
Wyjechaliśmy niedaleko A4, skąd szybkim tempem do domków ;)

Weekend, mimo niewielu km, bardzo udany. Czasem 30 km w ciszy i na łonie natury spokojnym tempem lepsze jest niż 100 km ze średnią >25km/h :P

Foty: ( aa dziś ich dużo było, ze 162 wybrałem poniższe :P )