Dzień 11 - Twarze Rumunii

Środa, 25 lipca 2012 | dodano: 28.03.2013

Śniadanie okazuje się równie pyszne jak kolacja. Gratisowo otrzymujemy również 0,5l mocnej kawy w plastikowej butelce, będzie nam dzielnie pomagała walczyć z osłabieniem przez nadchodzący upał. Krajobraz się zmienił, odbicie na boczne drogi pozwoliło bardziej delektować się jazdą. Pojawiły się góry i małe wioski, w których miałem okazję fotografować mieszkańców. Najbardziej w pamięci zapadła mi chyba dziewczyna cygańskiej urody, pięknie pozująca do zdjęcia.

Spotkaliśmy również naszego Niemca, który jechał podobnym do nas tempem, ale zatrzymywał się w innych miejscach. Droga, którą wspólnie podróżowaliśmy nie była zbyt przyjemna, bo na odcinku kilku kilometrów zabrakło asfaltu i wzmagały się się wielkie tumany kurzu. Jedyną opcją była jazda z lewej strony, bo wiatr wszystko zwiewał na drugą stronę.

Dzień minął spokojnie. Nocleg znaleźliśmy na wsi, namioty rozbiliśmy przed małym domem. Również i tego dnia zaznaliśmy gościnności Rumunów - na kolację był bogracz, biały ser, pomidory oraz ciasto podobne do lasagne. Na sam koniec również po kieliszeczku słodkiej wiśniówki, żeby się dobrze trawiło.

Dziś więcej powiedzą zdjęcia

Poranna kawa z rana:

Van fotograf:

Koszulka i spodenki od firmy Airbike :)

Cygańska uroda ! :)

Piękne oczy!

Małe porównanie:

Kolacja

I nasz gospodarz na koniec

Kategoria Turcja 2012, 100-200 km

valdio
| 22:36 sobota, 14 grudnia 2013 | linkuj Ta cyganeczka. Ale uroda , miodzio !!!
demek
| 10:48 niedziela, 31 marca 2013 | linkuj https://dl.dropbox.com/sh/yn98gqze5hrdwx4/YUb2E-Jc1w/pogoda2.jpg

bardzo ladna jest :D
| 07:51 niedziela, 31 marca 2013 | linkuj Na temat pogody to nie ma się już wypowiadać :/
djk71
| 07:13 niedziela, 31 marca 2013 | linkuj Fantastycznie się ogląda takie zdjęcia , gdy za oknem jest jak jest...
ramboniebieski
| 22:52 piątek, 29 marca 2013 | linkuj PRZEPIĘKNE, WSPANIAŁE. WESOŁYCH ŚWIĄT!!:))
| 18:26 piątek, 29 marca 2013 | linkuj znowu fajne foty portretowe.Z przyjemnością się ogląda,gdybyś tylko nie dodał swojej paskudnej gęby hehe...to już ten pies ma ładniejszą mordę!:))

Dawaj kolejne wpisy aż do zakończenia wypraw 2012,bo nie zdążysz przed tegoroczną i bałaganu narobisz:)
demek
| 16:18 czwartek, 28 marca 2013 | linkuj nice

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa yidre