benasek
| 17:10 wtorek, 27 maja 2008 | linkuj Piszesz ze srednia slaba... Hehe, ja jak bym taka mial to bym myslal, ze zaszalalem jak opetany :-)
Zgonie wszystko na fotki, pstrykam i pstrykam... zamiast jechac.

GonZoo
| 09:46 wtorek, 27 maja 2008 | linkuj kurde najprostsze metody są chyba najlepsze ;) żadnej filozofii ;)
| 08:17 wtorek, 27 maja 2008 | linkuj Gonzoo - Wd 40 do środka i odczekać jakieś pół godziny, aż wszystko w środku ładnie przeczyści ;) Potem klamki chodzą jak marzenie :]
azbest87
| 00:39 wtorek, 27 maja 2008 | linkuj Mój to już chwilę nie był czyszczony..;P
Pozdro!
GonZoo
| 23:57 poniedziałek, 26 maja 2008 | linkuj a ja jestem ciekaw jak można pancerze myć wewnątrz ;) zawsze wymieniałem na nowe ale widzę że Van masz jakiś patent ;) pozdro
uri90 | 23:35 poniedziałek, 26 maja 2008 | linkuj hehe wszyscy pucują rowerki a mój ubłocony bo po ostatniej jeździe go ubłociłem masakrycznie i sie rozchorowałem i leże w domu :/ i nie moge pojeździć zeby błoto odpadło i umyć tez nie mam jak hehe :p
| 23:18 poniedziałek, 26 maja 2008 | linkuj z rana ;( środek nocy ;( 8 godzina ! ...
sparco
| 23:16 poniedziałek, 26 maja 2008 | linkuj a jutro rowerek z rana :p no i po poludniu gdzies sie pojedzie :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wpewn