Lajcik z kiełbaską

Czwartek, 25 kwietnia 2013 | dodano: 25.04.2013

O 16 spotkanie z Januszem i Piofci. Postanawiamy spokojnie pokręcić na góralach do Sławkowa. Najpierw przez pola na Gigancie, Sosinę i asfaltem do Bukowna, z powrotem już lasem na piaskownię. Pod koniec wycieczki wpadliśmy na pomysł zrobienia małego ogniska, szybka wizyta w Biedronce po kiełbaski, bułki i piwka, po czym sprawnie na kamieniołom, obok wejścia do starej prochowni. Tam się najedliśmy, po czym zabraliśmy się za zwiedzanie tuneli w prochowni, robi ona wrażenie ;) Powrót już po ciemku. Świetny, spontaniczny wypad!

Zdjęcia Pietrkowe.
Ognicho się tworzy :)

Przestroga :D

"Janusz, tylko się nie ruszaj!"

A teraz dodatek w postaci obrazków z Google Street View, które ostatnio udostępniło zdjęcia Polski. Po zwiedzeniu swojego miasta przypomniałem sobie, że autko Googla wyprzedzało nas podczas 400-setki w Bieszczady, gdzieś za Komańczą, zrobiłem wtedy nawet jego zdjęcie. Krótka przejażdżka po mapie pozwoliła dziś znaleźć nasze sylwetki, ale fajnie tak się zobaczyć! :D

Pozdrawiam!

| 07:29 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj Ja tam wolę z wieprzowiny,ale co kto lubi...;)
| 07:28 sobota, 27 kwietnia 2013 | linkuj Ee, akurat to nie, kiełbasa typu toruńska z biedronki :P
| 07:18 sobota, 27 kwietnia 2013 | linkuj Kiełbasa typu"light"?:)
piofci
| 07:43 piątek, 26 kwietnia 2013 | linkuj Rozjebałeś system z tym google. Ja go mijałem 2-3 razy i kompletnie nie mogę sobie przypomnieć gdzie:)
sebekfireman
| 07:43 piątek, 26 kwietnia 2013 | linkuj Szczęściarze - u mnie wszyscy co widzieli samochód Googla nie mieli szczęścia załapać się na StreetView
demek
| 07:42 piątek, 26 kwietnia 2013 | linkuj Ten to sie do fotek pcha :D
noibasta
| 21:46 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj No i to się nazywa doskonale udokumentowany wyjazd :D swoją drogą, że na siebie trafiliście na takim odludziu :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa niema