3000 km w tym roku :)
Piątek, 6 czerwca 2008 | dodano: 06.06.2008

3000 km w tym roku :)

Najpierw do szkoły, a potem do babci ścinać trawę i żywopłot ;P

Pojechałem przez kamieniołomy, bo chcialem przetestować nowy pomysł na kręcenie filmów podczas jazdy - do daszka kasku przeczepiłem za pomocą gumek telefon :] Można wstząsać ile się chce - nic się nie urwie. No i patent się sprawdził, TUTAJ MOŻECIE ZOBACZYĆ FILMIK Z JAZDY.

filmik już dodany :P

Powrót od babci w fajnym tempie - średnia ponad 35 km/h, cały czas równo z autami :D

I taka fotka maszyny, żeby nie było pusto ;P

Pozdrawiam ;)

azbest87
| 13:09 sobota, 7 czerwca 2008 | linkuj Gratki trzech tysiaków:DD
djk71
| 11:38 sobota, 7 czerwca 2008 | linkuj Gratulacje.
Ech mam zaległości w oglądaniu wpisów, o komentowaniu nie wspomnę...ale czasu brak...
DARIUSZ79
| 09:39 sobota, 7 czerwca 2008 | linkuj szczuneczek!!! Piotrze i tak dalej trzymaj:) i wiecej tam kręć:) Pozdr Dariusz
Aga
| 06:29 sobota, 7 czerwca 2008 | linkuj hehe odnośnie filmiku to powiem tyle:
Tyryryryryryty -TY-TY-TY-TYY - tyryryryryyryrty - TY-TY-TY-TYYY ;)))
hose
| 00:59 sobota, 7 czerwca 2008 | linkuj nooo 3 kilo to nie byle co :) i fajny filmik trzasnąłeś

pozdrower
robin | 23:46 piątek, 6 czerwca 2008 | linkuj Masz patent. :-) No teraz czekamy na 4k. Pozdro
| 23:14 piątek, 6 czerwca 2008 | linkuj Wirek - przez dziurki w daszku przeciągnąłem związane, pocięte w plastry dętki :D Dobra, pewna guma :D :D Naciągam na to telefon ( boże, jak to brzmi .. ) i dobrze naciągnite nie popuści ( ... :D )
karla76 | 23:01 piątek, 6 czerwca 2008 | linkuj prosze nie dość,że 3tysiąćzki to jeszcze trawnik skosiłeś:)
suuuper wnuś:)gratulacje
pozdrowionka
Aga
| 22:37 piątek, 6 czerwca 2008 | linkuj moje gratulacje :D ciekawe jaka by wyszła liczba Twoich wszystkich komentów zamieszczonych w tym roku na BS :D hihhihi pewnie nie wiele mniej ;))))))
OBY TAK DALEJ!!!!! życzę powodzenia w nabijaniu kolejnych 3 a późńiej kolejnych i kolejnych :D
pozdrawiam :)
Tobek
| 22:34 piątek, 6 czerwca 2008 | linkuj Gratki ;)
I tak Cię dogonię ;P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ludzi