Dzień 7 - Kręcimy dalej

Niedziela, 19 maja 2013 | dodano: 23.05.2013

Z racji wolnego czasu postanawiamy z Januszem jechać dalej, nad morze do Gdańska. Wyjeżdżamy o 10, towarzyszy nam miki150, który jedzie do Wejcherowa. Po drodze, w Kruszynianach spotykamy również Completnego, gdy jedzie trochę bardziej na południe. Wiatr w końcu się odwraca i wieje idealnie ze wschodu, sprawiając, że jazda staje się prawdziwą przyjemnością. Wybieramy boczne drogi, lecz asfalt jest w świetnym stanie. W Bartoszycach robimy przerwę na Kebab i sypiemy w stronę Górowa. Zaraz za nim, w malutkiej wiosce udaje mi się załatwić nocleg u Sołtysa. Rozmawiamy z jego synami, mamy okazję się umyć i podładować telefony. Postanawiamy jutro dotrzeć do Gdańska, co oznacza bardzo wczesną pobudkę i kręcenie cały dzień.

Śniadanie z Kruszynianach:

Zaczęły się mazurskie jeziora

Hipisi z Niemiec :D

Przy granicy z Rosją, wszędzie mnóstwo Rusków, również robią zakupy w Biedronce :P

Kończy się dzień, ciśniemy do najbliższej wioski ( zdj. miki150 )

Kategoria 100-200 km, Mazury 2013

| 11:51 piątek, 24 maja 2013 | linkuj Dobrze, że lot był na Mazurach :)

Azbest - Na zdjęciach Nikorr 18-70 3.5 z filtrem polaryzacyjnym Hoyi
| 18:09 czwartek, 23 maja 2013 | linkuj no siema :D
azbest87
| 16:43 czwartek, 23 maja 2013 | linkuj Jakiego obiektywu używasz?
piofci
| 15:29 czwartek, 23 maja 2013 | linkuj dokładnie na to samo zwróciłem uwagę..najlepsze jest jeszcze to, że większość tych jeziorek jest jeszcze niesamowicie dzika i nieodkryta:)
| 11:53 czwartek, 23 maja 2013 | linkuj Na Mazurach byłem pierwszy raz, ale w niektórych jeziorach była tak piękna, błękitna woda, że aż nie wierzyłem, że to Polska ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iesci