Na otrzeźwienie ;)

Piątek, 13 czerwca 2008 | dodano: 13.06.2008

Na otrzeźwienie ;)

Pojechałem sobie na Zalane, bo główka boli i niewyspany człowiek :D Dziś powtórka z wczoraj, więc trzeba jako tako się trzymać :P

Oczywiście w SPD :] I dziś bez gleb :D Raz było blisko, zobaczyłem w lesie wiewióra i chciałem mu fotkę cyknąć, więc szybko po hamulcach i nagle sobie przypomniałem, że trzeba się wypiąć :P Na szczęście udało się w ostatniej chwili:)

A teraz mykam na imprezę ;D

sparco
| 22:36 sobota, 14 czerwca 2008 | linkuj leczy kaca ;d;d;d;d;d
| 21:02 sobota, 14 czerwca 2008 | linkuj Misiacz - dzięki za słowa uznania ;) Staram się, żeby te opisy w miarę wyglądały, jeżeli się podobają to się bardzo cieszę ;)

agenciara - hmm jakoś nie zauważyłem :P A dzisiaj mi się próbować nie chce, bo... bo nie chce mi się :D ( powiedzmy .. :D )
| 12:58 sobota, 14 czerwca 2008 | linkuj Hej. A mnie ostatnio SPD uratowały przed upadkiem, nie wiem jak to zrobiłem ale obróciłem rower o 90 stopni i zatrzymałem się, bez upadku. Pozdrawiam
Aga
| 07:37 sobota, 14 czerwca 2008 | linkuj podobno na kacu najlepszy jest pałer ;)))))
Misiacz
| 23:23 piątek, 13 czerwca 2008 | linkuj Cześć! Bardzo mi się podobają Twoje opisy, nawet ten napisany z bolącą głową trzyma poziom! Uważam, że masz jedne z najlepszych opisów na bikestats, dlatego chętnie często zaglądam na Twoją stronę. Super!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa gowdu