40 000 km z Bikestats

• Sprzęt Specialized Tricross
Środa, 19 czerwca 2013 | dodano: 19.06.2013

Nawet nie zauważyłem, kiedy stuknęło 40 tys. km, które przejeździłem prowadząc blog na Bikestats. Co prawda zbierałem te km przez ponad 6 lat, no ale jest! :) Równik objechane dookoła :)

A co się tyczy wyjazdu:
Stagnacja po wyprawce na Litwę, spowodowana wyjazdem do Norwegii, zaliczeniami, ciągle trwającą małą budową i różnymi mniej lub bardziej ważnymi sprawami, które powodowały, że zupełnie nie miałem czasu, została nareszcie przerwana. Zdolny van zdał ( ucząc się oczywiście całymi dniami i nocami ciężko okrutnie! - tak ironia... ) ćwiczenia na 5, co spowodowało przepisaniem oceny na egzaminie i wolnym dniem. Inne sprawy też się uspokoiły, także można było wsiąść na rower.

Pogoda idealna, 30 C, więc wymyśliłem trasę do Wielkiej Puszczy w górach. Wyjazd nie zaczął się szczęśliwie, w Chrzanowie przecięła się dętka od wewnętrznej strony, zaraz przy wentylku. Sytuacja taka zdarza mi się już z 4 raz, mam dość tej presty, w końcu się wkurzę i nawiercę otwory pod wentyl samochodowy. Wymieniłem sprawnie w cieniu pod domkiem starszej pani, która poratowała mnie potem wodą do umycia się.

Jechało się przyjemnie, Zator, Wieprz, Andrychów. Wodę brałem od ludzi cały czas, bo schodziła bardzo szybko, poza tym nie miałem gdzie trzymać 1,5 litrowej butelki. Podjazd pod Przełęcz Beskid poszedł sprawnie, pierwszy raz miałem okazję do pokonywać od strony Andrychowa. Z Porąbki już po płaskim, ale niestety pod wiatr, który wiał dosyć mocno, dlatego średnia spadła. Za Oświęcimiem już się nie chciało okropnie jechać, brak roweru zrobił swoje. No ale jakoś zajechałem.

piofci
| 20:46 czwartek, 20 czerwca 2013 | linkuj nooo wreszcie dałeś znać o sobie!:) Biorąc pod uwagę tą patelnię dystans zajebisty:) Dla mnie jakieś 15stopni za dużo..
sebekfireman
| 18:23 środa, 19 czerwca 2013 | linkuj Żeby objechać równik musisz jeszcze się trochę pomęczyć - 46,75 km zostało do zamknięcia pętli ;)
| 16:57 środa, 19 czerwca 2013 | linkuj Karol, kusiła mnie strasznie, ale na 16 musiałem być w domu, na styk się wyrobiłem ;)
k4r3l
| 15:10 środa, 19 czerwca 2013 | linkuj Trzeba było sieknąć Kocierz a nie taką popierdółkę :P A ja jeżdżę na prestach w otworach pod ''auto'' i nie narzekam :P
Biker1990
| 14:56 środa, 19 czerwca 2013 | linkuj Właśnie jeśli chodzi o wentyle to ja miałem takie w góralu. Tak byłem wkurzony,że zrobiłem z nich samochodowy i teraz nie mam problemu.
demek
| 14:27 środa, 19 czerwca 2013 | linkuj Jak dla mnie jest juz za cieplo to ty dopiero wychodzisz
:D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yodwr