Kaukaz i Bliski Wschód 2013 - Zwiastun

Sobota, 6 lipca 2013 | dodano: 06.07.2013

Przede mną być może ostatnie tak długie wakacje, dlatego w tym roku wyprawa będzie już poważniejsza. Długo nic nie pisałem, bo organizacyjnie to duże wyzwanie, ale chyba najwyższa pora się pochwalić. W tym roku, razem z Karolem lecimy do Gruzji, aby stamtąd ruszyć przez kraje takie jak Armenia, Iran, Irak i Turcja. Zaplanowanych jest 47 dni, bowiem mamy już kupione bilety lotnicze.

Do pokonania około 4000 km na rowerze po bardzo górzystych terenach. Pozostałą część postaramy się przebyć autokarami albo na stopa. Największym problem okazało się zdobycie wizy do Iranu - w tej chwili dalej jej nie mamy, ale otrzymaliśmy już kod autoryzacyjny od MSZ w Iranie, który uprawnia nas do ubiegania się o wizę w Warszawie. Kod powinien dotrzeć w poniedziałek i mniej więcej w czwartek wizy będą ( oby ) wbite do paszportów.

Po wbiciu wiz nie pozostaje nic innego jak spakować rowery z sakwami do kartonów i mieć nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planami :)

Mapa wyprawy:

Kategoria Kaukaz i Bliski Wschód 2013

majorus
| 20:05 poniedziałek, 8 lipca 2013 | linkuj Zapowiada się niesamowicie, już nie mogę się doczekać relacji :)
Platon
| 20:43 niedziela, 7 lipca 2013 | linkuj Powodzenia :)
piofci
| 09:34 niedziela, 7 lipca 2013 | linkuj Konkret się zapowiada;) Już widzę Twoją brodę po wyprawie..żeby tylko w korby się nie wkręcała:D
koval
| 09:07 niedziela, 7 lipca 2013 | linkuj Powodzenia i czekamy na foty i jakąś prezentację w barze :P
koszulka
| 08:50 niedziela, 7 lipca 2013 | linkuj Piotruś powodzenia!! Trzymamy kciuki i czekamy na relację!
Gość | 20:27 sobota, 6 lipca 2013 | linkuj Powodzenia!
WuJekG
| 10:22 sobota, 6 lipca 2013 | linkuj Powodzenia! :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tynie