Goczałkowice

• Sprzęt Specialized Tricross
Czwartek, 4 lipca 2013 | dodano: 05.07.2013

Bardzo energiczny wypad z Januszem i Lamą nad zbiornik wodny w Goczałkowicach. Już sam start zapowiadał dobre tempo, ale chyba nikt nie spodziewał się, że średnia wyjdzie 31 km/h! Dla mnie to jest kosmos, bo generalnie jeszcze nigdy nie miałem vśr> 30 km/h na dystansie >100 km. No ale jak widać można, tylko leń cały czas siedzi ;P

Bardzo dobra współpraca z chłopakami, odliczane zmiany co 2 minuty. Przelotówki na prostych cały czas powyżej 35 km/h. W Pszczynie napchaliśmy się napojami, że aż Januszowi brzuch wywaliło, po czym pojechaliśmy ( a nie, przepraszam - pocisnęliśmy ) nad zaporę. Tam przyszła mała czarna chmurka, z której zaczęło lać niemiłosiernie, jednak w Pszczynie przeszło całkiem. Powrót równie energiczny. Świetny wypad, trzeba robić formę przed wyprawą :)

zdjęcia lamy

Platon
| 14:09 piątek, 5 lipca 2013 | linkuj Szybka jazda jest fajna bo można zaoszczędzić sporo czasu i przeznaczyć na inne rzeczy niż rower :P
Janusz507
| 13:01 piątek, 5 lipca 2013 | linkuj Dziwne , bo mnie nic dzisiaj nie boli :) Super szybki wypad !
Lama
| 10:36 piątek, 5 lipca 2013 | linkuj Gdyby nie moja aerodynamiczna fryzura, Janusz nie miałby takiego powodzenia wśród kobiet spotykanych na trasie, no i średnia byłaby niższa :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cesam