Dziś to tylko do Babci

Sobota, 21 czerwca 2008 | dodano: 21.06.2008

Dziś to tylko do Babci pochwalić się świadectwem :D <skromniś>. Zdjęcia mam jakiś kwiatków, ale telefon się buntuje i nie da się zgrać... Dlatego będą później, bo teraz idę na jakiś tam koncert...

[Edit] 22:42

Jednak nie mogło pozostać tak mało km dziś, dlatego wieczorkiem pojechałem z Robertem na objazdówkę Jaworzna, czyli przez Jeleń, Byczynę i Jeziorki. Potem jeszcze na stadion, bo grał Happysad ( nie na mój gust ). Średnia jakieś 25km/h

Ahoj ;)

| 10:17 niedziela, 22 czerwca 2008 | linkuj nie ma czym :P
azbest87
| 00:36 niedziela, 22 czerwca 2008 | linkuj To nam też się pochwal świadectwem:DD
Pozdro!
| 22:46 sobota, 21 czerwca 2008 | linkuj O dzięki wielkie ;)
SuperAlex
| 21:43 sobota, 21 czerwca 2008 | linkuj Siemka, ta odżywka to węglowodany. Pijesz proszek rozrobiony z wodą przed treningiem i praktycznie od zaraz czujesz energie i później przez jeszcze długi czas masz siłę. Dzieje się tak bo tam są węglowodany o różnych "długościach" i ta energia uwalnia się systematycznie. Mniej więcej o to chodzi ;D Tutaj masz link:

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iotaj