Deszczowo

Sobota, 16 maja 2009 | dodano: 16.05.2009

Cały dzień padało, dopiero pod wieczór się rozpogodziło, dlatego wyszedłem na małą, leśną rundkę. Pojechałem nad Zalane, aby potem odbić na Jeleń ( gdzie zwinęli im na noc asfalt - tym razem serio oraz gdzie gonił mnie pies z kulawą nogą...), skąd już przez Sobieski wrócić asfaltem do domu. W lesie zrobiło się super, deszcz sprawił, że wszystko jakoś tak świeżo wygląda. Do tego przebijające się promienie zachodzącego słońca - czego więcej chcieć :) Porobiłem parę zdjęć i już mocniejszym tempem wróciłem do domu.

Zdjęcia:

Zielony szlak w Jaworznie:

Kropelki ;) :

Zalane:

Złapany w locie:

Przejazd w Jeleniu:

| 10:35 wtorek, 19 maja 2009 | linkuj Cieszę się, że się podoba :P
foxiu | 21:24 niedziela, 17 maja 2009 | linkuj tak jak voxik - drugie i ostatnie - MEGA :) Na ostatnim sprzętu ciut zabrakło (choć w sumie ten canon vana ma tryb manualny) ale kadr świetny :)
Matek
| 10:27 niedziela, 17 maja 2009 | linkuj Van najbliższe spotkanie PTTKu, a jednocześnie chrzanowskiego KTK jest dzisiaj. Pojechali do Sosnowca do parku "Leśna".
Wycieczki mają prawie w każdą niedzielę, zbiórki o 9:00 pod urzędem stanu Cywilnego w Chrzanowie. Natomiast najbliższy rajd organizowany przez PTTK będzie z okazji dnia dziecka jakoś na początku czerwca. Więcej tutaj http://ktk.chrzanow.pl/

Pozdrawiam, Matek

joshua
| 06:53 niedziela, 17 maja 2009 | linkuj Dobre zdjęcia! Tez się mocno zastanawiałem, czy nie isc pod wieczór na rower, ale jakoś nie wyszło. Pozdrawiam
siwiutki
| 23:53 sobota, 16 maja 2009 | linkuj Istotnie, ostatnie zdjęcie bardzo mi przypadło do gustu :)
| 23:32 sobota, 16 maja 2009 | linkuj sebek na fotoalbum.eu :)
| 22:20 sobota, 16 maja 2009 | linkuj Brzózki, leśna droga, krople deszczu, to jest to co tygrysy lubią najbardziej:)
sebekfireman
| 21:36 sobota, 16 maja 2009 | linkuj To zdjęcie z ptakiem to w pewnej chwili myślałem że to najwyraźniej uchwycony obiekt UFO :)
Na jaki serwer wrzucasz zdjęcia?
mm85
| 20:59 sobota, 16 maja 2009 | linkuj Zrobiłeś zdjęcie UFO dobrze że cie nie porwali, dobre zdjęcia.
yoxik
| 20:47 sobota, 16 maja 2009 | linkuj Drugie i ostatnie zdjęcie bardzo dobre ładnie światło zagrało

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zwina