Błotna masakra

Niedziela, 23 sierpnia 2009 | dodano: 23.08.2009

Wczoraj zmieniłem opony na terenowe, ponieważ w planach była nocna jazda do ruin zamku w Tenczynku i przesiedzenie tam do rana. Niestety rozpadało się mocno i z wypadu nici. Za to dziś ugadałem się z Robertem i Kamilem pod halą na jakiś lans po Jaworznie. Zjawiły się także dwa Michały, w tym jeden z BikeStatsa W takim pięcioosobobym składzie pojechalismy terenem nad bazę nurków i kamieniołom, który cały objechaliśmy. Potem zaczęło się najlepsze, bo skręciliśmy na tor 4x4 dla samochodów offroad. I tu zaczęła się najlepsza jazda. Masa błota, do tego strome zjazdy chyba każdemu sprawiały radochę. Nie obyło się oczywiście bez gleb, między innymi mojej, gdy po stromym zjeździe za mało się rozpędziłem, aby wjechać na następną górkę i z rowerem poleciałem w błoto. Parę obdarć no i błotko wszędzie ;)
Później odkrywaliśmy coraz to nowe trasy na tym torze, który rozrósł się bardzo. Kamil także zaliczył glebę, michał chyba też;) Ogólnie świetna jazda, dużo adrenaliny.
Na koniec jeszcze pojechaliśmy poszaleć na fajnych muldach taplając się w kałużach. Po obfitej sesji foto wrócilismy przez Kamieniołom do domów.
Świetna zabawa, czasem warto zmienić oponki na teren :)

Dziś duuużo zdjęć, bo nawet fajne wyszły:

Dookoła Kamieniołomu:

Robert skaczący na zjeździe:

Michał:

Jazda:

Skąd tam się kozy wzięły ?!:

Czasem było blisko krawędzi ;) :

A czasem ( już częściej ) błotnie:

Zjazd oraz podjazd na którym wyglebiłem:

Rowerek i ja po:

Ci tutaj mają trochę łatwiej...:

Którą drogę wybrać... No raczej na lewo ;) :

Zjazdy:

Michały dwa i ja:

Błooto, błoto, dużo błotaa:

Dzieci frajdę mają :D :

Rrobert:

Powrót, całkiem czyści...:

I na koniec najlepsze wg mnie zdjęcie ;) :

| 10:20 wtorek, 25 sierpnia 2009 | linkuj Monstrualne 2,35 z tyłu, aż strach się bać jak dla mnie ;P Ale w terenie jest nieziemska różnica na podjazdach i na zakrętach.
marysia
| 09:28 wtorek, 25 sierpnia 2009 | linkuj Wiele zyskuje z tymi oponami :)
| 08:53 wtorek, 25 sierpnia 2009 | linkuj A moje merida to już nie ładna ? ;( :P
marysia
| 22:40 poniedziałek, 24 sierpnia 2009 | linkuj Ale ładny ten zielony Norco. Mój następny rower będzie zielony :) A poza tym to bardzo fajna wycieczka. Super tereny.
| 12:09 poniedziałek, 24 sierpnia 2009 | linkuj Kozom z podziwu aż się rogi poskręcały :)
| 21:36 niedziela, 23 sierpnia 2009 | linkuj No to żeście się utaplali:)
JPbike
| 18:45 niedziela, 23 sierpnia 2009 | linkuj Czyli to (w 100%) co tygrysy lubią najbardziej :)
Świetny wypad w taki teren :)
RafalCSC
| 18:36 niedziela, 23 sierpnia 2009 | linkuj Fajne kozy ja żeby takie zobaczyć muszę zapłacić 12 zł wjazd do zoo :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eraln