Nareszcie słońce !

Sobota, 31 października 2009 | dodano: 31.10.2009

Październik niestety nie mogę zaliczyć do udanego miesiąca pod względem jeżdżenia na rowerze. Pogoda prawie cały miesiąc zniechęcała skutecznie do jakiegoś dalszego wypadu. Do tego dochodząca nauka na studiach... Ale w każdym bądź razie dziś miałem ostatnią szansę na wyjście w tym miesiącu. Zaplanowałem sobie Jurę przez Puszczę Dulowską oraz Dolinki Kobylańskie i Ojców, jednak nie udało mi się celu zrealizować. Po przejechaniu 5 km złapałem kapcia... Dodatkowo zauważyłem, że powietrze ulatuje nie tylko z dziury, ale także i z wentyla. Z dziurą sobie poradziłem, jednak wciąż uciekało powietrze przez wentyl. Postanowiłem więc nie oddalać się zbytnio od domu i pojeździć po południowo-wschodnich granicach Jaworzna, których 90 % powierzchni to pola i lasy :)
Wyszło słońce i wszelka gadzina leśna postanowiła zrobić sobie spacery głównymi ścieżkami, wiele razy spotykałem sarny, zające, bażanty, kuropatwy... Raz nawet przeleciał mi chrumkając groźnie dzik. Ale wolę jak mi przelatują dziki niż auta na głównej drodze ;)
Przez najwyższe wzniesienie miasta - Grodzisko pokręciłem cały czas lasami na Cezarówkę, gdzie odbiłem na zalew Groble, by żółtym szlakiem zajechać na Jeleń. Tam pojechałem prosto na elektrownię i przez las do domu.
Pogoda jest świetna, słońce przebijające się przez na wpół puste drzewa tworzy w lesie specyficzny, jesienny klimat. Do tego otaczająca cisza i zapach leżących, różnokolorowych liści... Szkoda, że nie miałem okazji śmignąć gdzieś dalej. Ale zawsze coś :)

PS. Zacząłem sobie czytać książkę Kazimierza Nowaka - Rowerem i pieszo przez Czarny Ląd. Polecam każdemu, człowiek ten dokonał wręcz niewyobrażalnej rzeczy objeżdżając prawie całą Afrykę na rowerze w latach trzydziestych XX wieku !

Zdjęcia z dziś:

Przed Grodziskiem:

Opuszczona szklarnia:

Sarenki:

Kolory jesieni:

Ghost rider :P :

Jeleński kot:

| 13:24 sobota, 7 listopada 2009 | linkuj Wiem, wiem, co prawda nie będzie to jedna osoba, ani jeden zespół, ale godna uwagi ;)
wilk
| 12:52 sobota, 7 listopada 2009 | linkuj Jeśli pasjonujesz się postacią Nowaka - to pewnie zainteresuje Cię ta strona, właśnie rusza wyprawa jego śladami:
| 16:01 niedziela, 1 listopada 2009 | linkuj Miauczał zawzięcie jak mu zdjęcie robiłem ;)
| 08:26 niedziela, 1 listopada 2009 | linkuj Sarny, bażanty, dziki to Pan Pikuś ale kot z ostatniej fotki ma jakieś złe w oczach!!!
mogilniak
| 20:29 sobota, 31 października 2009 | linkuj Tak, bardzo dobrze, że się o Nim dużo mówi. Do tej pory rzadko spotykałem kogoś kto by o Nim cokolwiek słyszał
| 20:22 sobota, 31 października 2009 | linkuj mogilniak - tak, dużo się mówi, w końcu ktoś docenił tego podróżnika. Gdyby nie odświeżenie pamięci o nim i nowa książka prawdopodobnie niewiele osób znało by historię tego człowieka.
mogilniak
| 20:16 sobota, 31 października 2009 | linkuj Foty znaowu doskonałe!! :)
Studia, a później będzie tylko gorzej. To tak dla otuchy ;)

O K. Nowaku coś się ostatnio dużo mówiło?? Już jesteś którymś z kolei, który o nim wspomina...
miciu22
| 17:33 sobota, 31 października 2009 | linkuj Fotki jak zwykle rewelka. Słońce było i u mnie, ale jak wyszedłem pojeździć, to się zdupcyło i pochmurzyło.
Kubolt
| 16:08 sobota, 31 października 2009 | linkuj No, to już wiem gdzie uciekło to słońce, które mnie wyciągneło dzisiaj z łóżka na rower, a potem zaraz sie schowało ;)
rammzes
| 15:02 sobota, 31 października 2009 | linkuj Ja też niedawno kupiłem książkę o Kaziku. Rzeczywiście człowiek niesamowity!
foly
| 13:51 sobota, 31 października 2009 | linkuj jest pogoda to i foty sa dobre XD pozdrv kolege z mojego rodzinnego miasta ;) OST rlz :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa assal