Na uczelnię ;)

• Sprzęt Singiel
Piątek, 13 listopada 2009 | dodano: 13.11.2009

Na szosie na uczelnię do Katowic. Pierwszy dojazd do szkoły, generalnie nie było źle, no ale te dziury wstrętne w Mysłowicach... Lwia część drogi to jazda pomiędzy samochodami stojącymi w korku, przez te dziury w jezdni parę razy musiałem się ocierać o bok karoserii. Do zamienienia autobusu na rower zmotywowała mnie głównie pogoda - w końcu przestało padać i wyszło nawet słońce.
Rowerek grzecznie czekał do 17 na parkingu strzeżonym dla wykładowców ;) Powrót po ciemku, w jeszcze większym ruchu niż rano.
I jedno spostrzeżenie na koniec - mam 5 minut przewagi na autobusem, dziś parę razy na zmianę mnie mój mijał, poczym znowu ja go wyprzedzałem :)

Na listopadowy, krótki, zimny dzień często sobie otwieram folder o nazwie Grecja 2009 ;) :

| 08:16 sobota, 14 listopada 2009 | linkuj Ja dziś wybieram się z kolei w Twoje rejony, bo jadę przez Puszczę do Tenczynka ;) Trochę późno napisałeś, jakbyś trochę wcześniej dał znać, to bym Cię oprowadził po Jaworznie i cementowni :)
Dardab | 23:50 piątek, 13 listopada 2009 | linkuj Mówiłem Van, że rowerek do katowic to kiepski pomysł ;-); jutro nadejdzie słoneczko i wybieram sie w Twoje strony (stara cementownia) - może przyjedziesz do Chrzanowa i razem pojedziemy? Pozdrawiam serdecznie
feels3
| 19:45 piątek, 13 listopada 2009 | linkuj Zmyliło mnie zdjęcie, już głupi myślałem gdzie Ty taką pogodę dziś wyrwałeś :P Chyba brakuje mi już słońca :)
| 19:39 piątek, 13 listopada 2009 | linkuj Folder robi wrażenie oby do wakacji :)
MAMBA
| 18:37 piątek, 13 listopada 2009 | linkuj Nienawidze trasy Katowice-Mysłowice-Jaworzno - auta, dziury i wszystko co najgorsze.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa erwow