Balaton w Trzebini+nocne kręcenie

Sobota, 14 listopada 2009 | dodano: 14.11.2009

Się zrobiło ciepło. Na termometrze 13 stopni i bezchmurne niebo, nie można było nie wykorzystać takiej pogody, zwłaszcza, że pewnie niedługo będzie ona rzadkością. Pojechałem sobie spokojnym tempem przez okoliczne wsie jaworznickie na Balaton w Trzebini. Droga do wręcz tragiczna, nie miałem w ogóle siły kręcić, dopiero z powrotem trochę ożyłem. Ciepło, miło i przyjemnie:)

Edit[19:40]
Jakoś mi było mało tego kręcenia, dlatego po 18 wyskoczyłem jeszcze na szybką rundkę po Jaworznie. Najpierw na elektrownię, skąd ścieżką w zupełbych ciemnościach poleciałem na Azotkę, skąd nową ścieżką rowerową przy nowej drodze ( super zrobiona, szeroka i w miarę ciągła ) pojechałem do centrum. Tam też ścieżką rowerową, ale już mniej ciągłą, bo tylko pod halą ją pociągli. Pechnik i dom :) Lampki miałem, więc jechało się przyjemnie. Do tego mgiełka na terenach niezabudowanych, miodzio :]

Zdjęcia:

Balaton:

| 13:43 poniedziałek, 16 listopada 2009 | linkuj Oj tak, tam jest naprawdę świetne miejsce. Samą swoją wielkością robi niezmieskie wrażenie. te wszystkie opuszczone, zrujnowane budynki tworzą istny apokaliptyczny obraz :) Warto tam się poszwędać, można wiele ciekawych rzeczy znaleźć.
Dardab | 22:44 niedziela, 15 listopada 2009 | linkuj Cześć Van ;-) no to minęliśmy się wczoraj o włos. Ty w moich stronach ja w Twoich. Odwiedziłem starą cementownię w Pieczyskach no i "szczęka opada"!!! Ponieważ było cicho i bezludnie spędziłem tam trochę czasu i wiem, że wrócę tam i to nie jeden raz. Ciekawe artykuły są o tym miejscu w necie i pewnie jeszcze rok może dwa będziemy oko cieszyć widokami ruin a później tylko na takich zdjęciach jak Twoje ludzie będą mogli poczuć powiew ubiegłych lat bo komercja wszechmocna zabije urok tych ruin. Niewiele jest takich miejsc w naszej okolicy. Pozdrawiam. Darek
| 19:22 niedziela, 15 listopada 2009 | linkuj Kilka razy na wiosnę jechałem w kierunku Balatonu już raz dojechałem do Trzebini i musiałem wracać, w przyszłym roku na pewno tam dojadę :) Super zdjęcia. Pozdrawiam
GarbusWT
| 18:23 niedziela, 15 listopada 2009 | linkuj Witam:D Świetne zdjęcia ma pan na blogu i w tej sprawie ma prośbę do pana prosiłbym o kontakt na numer GG 8326006:D
mogilniak
| 23:12 sobota, 14 listopada 2009 | linkuj eeehhh mylisz z tym Balatonem :)
rasiu
| 21:43 sobota, 14 listopada 2009 | linkuj fajnie tam w Jaworznie macie ;P będę musiał się kiedyś wybrać bo jeszcze nie byłem;)
BoaPoweR-removed
| 21:17 sobota, 14 listopada 2009 | linkuj Van: Co jak co ale od Ciebie (patrząc na Twoje fotki) to akurat nie spodziewałem się takiego pytania. Moje przy Twoich to klasa co najwyżej średnia. Mam zwykłą cyfrówkę, i w dodatku brak pojęcia o fotografii (trza będzie kiedyś coś poczytać :) ), wspomagam się picasą i jakimś programikiem freeware'owym do HDR, wychodzi mi to średnio ale i tak jestem zadowolony z niektórych efektów.
bartek9007 | 19:37 sobota, 14 listopada 2009 | linkuj Gratuluję pogody i ...czasu ;p Ja może jutro gdzieś dalej tyłek ruszę.
Daj mi jakiś kontakt do Ciebie, bo mamy z panem dudkiem interes :D czarny :D
BoaPoweR-removed
| 18:40 sobota, 14 listopada 2009 | linkuj Piękne foteczki (jak zwykle), a mi dzisiaj aparat zrobił kryzys i same ziarno na zdjęciach :(
A ostatni obrazek to jaki malarz namalował ? :)
azbest87
| 18:30 sobota, 14 listopada 2009 | linkuj Ostatnia fota nawet nawet:D
Pozdro!
| 18:14 sobota, 14 listopada 2009 | linkuj Rano też mi się nie chciało iść na rower ale jak już się wyjechało to ho, ho:) Pogoda iście nie listopadowa:)
| 17:48 sobota, 14 listopada 2009 | linkuj Ach, więcej takich dni i takich zdjęć!
Serdecznie pozdrawiam :)
Dynio
| 16:30 sobota, 14 listopada 2009 | linkuj Nie obrażę się jak do marca przyszłego roku będzie taka pogoda jak dziś.To był piękny dzień.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zasem