Dookoła Jaworzna

Piątek, 20 listopada 2009 | dodano: 20.11.2009

Przed wyjazdem trochę się męczyłem z mocowaniem lampki, ponieważ na poprzednim wypadzie urwał się ten plastik trzymającą latarynkę, dlatego musiałem na szybko obkleić taśmą. Trasa standardowa, nic ciekawego, objazd obrzeży Jaworzna. Czyli Jeleń-Byczyna-Jeziorki-Ciężkowic-Szczakowa. Wracałem nowo budowaną drogą lecącą na Warpie, ukończyli już ścieżkę rowerową, ale ruch nie jest jeszcze puszczony. Trzeba pochwalić miasto za tą DDR, bo ma prawie 3 km długości i jest zachowana ciągłość. Nie jest jeszcze oświetlona, dlatego jazda w zupełnych ciemnościach środkiem drogi :)

No i w końcu 6 tysięcy przekroczone ;) Wynik marny, ale i tak jestem zadowolony, bo liczy się jakość a nie ilość, a to pierwsze było w tym roku na wysokim poziomie :)

Zdjęć mało, bo lcd nie działa i nie można dłużej naświetlać :( :

Znalazłem ostatnio zabawny film promujący jazdę w kasku :) :

| 21:23 środa, 9 grudnia 2009 | linkuj Zobaczymy jak będzie w przyszłym roku :) Ale generalnie to chcę utrzymać taki poziom jazdy ( km trochę więcej by się przydało :P )
mogilniak
| 21:43 piątek, 20 listopada 2009 | linkuj Jakiś rower zablokował ścieżkę rowerową!!! Do straży miejskiej go!!! ;)

Ta poprawiona wersja słuszniejsza...liczy się jakośc a nie ilośc...
| 21:08 piątek, 20 listopada 2009 | linkuj Nie wiem jak to robisz, że masz niby tak mało km ale zobacz na oglądających CAŁY ŚWIAT no bez Afryki, ale Oni nie mają kompów - dopiero do nich idą laptopy. Pozdrawiam
| 21:05 piątek, 20 listopada 2009 | linkuj kugu ale ja piszę o poście viechooo :P

kuguar
| 21:00 piątek, 20 listopada 2009 | linkuj Ale to nie było zwrócenie uwagi:) bardzo dobrze, że są takie akcje:):)
| 20:56 piątek, 20 listopada 2009 | linkuj Fakt, nie do końca to miałem na myśli :P Dzięki za zwrócenie uwagi :)
kuguar
| 20:52 piątek, 20 listopada 2009 | linkuj Filmik w sam raz dla mnie! Gratuluję przekroczenia 6 tyś! pozdrower:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iwyga