Podsumowanie roku 2009

Średnia prędkość: 20,9 km/h
Liczba wycieczek: 125
Średnio na wycieczkę: 47,07 km
Najwięcej km w : 1582.99 km ( Sierpnień 2009 )
Najwięcej w ciągu dnia: 300,99 km ( Jaw-Częst-Krk-Jaw )
Największa średnia: 31.35 km/h
Największa wysokość: 1360m. npm
Największa prędkość: 75,00 km/h
Ilość dystansów >100 km: 29

A teraz słowne, bardziej przyjazne podsumowanie.
Rok ten mogę zdecydowanie nazwać najlepszym rowerowym rokiem jaki kiedykolwiek miałem. Pomimo tego, że zrobiłem mniej km niż w tamtym roku, oraz było o prawie 70 mniej wyjazdów, to jednak jakościowo ten rok bije 2008 na łeb. Zrealizowałem większość postawionych sobie celów, udało mi się przejechać Grecję, objechałem Tatry dookoła oraz podłączyłem się na 3 dni do wyprawy Dookoła Polski. Był też 3 tygodniowy pobyt w górach, podczas którego zjeździłem praktycznie całe Podhale oraz Beskid Sądecki. Zwiększyła się także liczba setek, zwłaszcza lipiec i sierpień obfitował w takie dystanse. Zrobiłem całą masę zdjęć, do których powracam często i z sentymentem.
Miałem pecha tylko do awarii w rowerze, a dokładniej do częstego łamania się haków od przerzutki ( chyba 4 razy wyrywałem razem z przerzutką ) oraz do przebitych dętek, których zliczyć się nie da, ale to wina głównie słabych opon maxxisa, które jak się okazało były nieudanym zakupem ( maxxis columbiere slick 1,25 ). Wymieniłem przerzutkę tylną na deore, oraz kupiłem na nowy sezon korbę deore oraz lepsze oponki schwalbe marathon.

O planach na 2009 rok nie pisałem, gdy tworzyłem podsumowanie 08, dlatego i w tym roku tak zrobię :P Co będzie pokaże czas

Chciałem dać parę linków do ciekawszych wycieczek, ale mam problem z ich wybraniem, bo tak dużo mi się ich nazbierało :P

Wstawię za to parę cykniętych fotek, takie mini zdjęciowe podsumowanie:

Górskie podjazdy...:

Tatrzańskie doliny:

Wszystkiego najlepszego w 2010 roku :) Pozdrawiam

flash
| 05:03 wtorek, 12 stycznia 2010 | linkuj Bardzo ładne podsumowanie... i oby 2010 okazał się przynajmniej równie udany :)
foxiu | 20:16 czwartek, 31 grudnia 2009 | linkuj no, do siego roku, i obyś więcej błota pojadł w 2010 ;)
| 17:55 czwartek, 31 grudnia 2009 | linkuj Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Pozostanę Twoją wierną czytelniczką i już z niecierpliwością czekam na opisy przyszłorocznych wspaniałych wypraw.
Serdecznie pozdrawiam :)))
sebekfireman
| 17:37 czwartek, 31 grudnia 2009 | linkuj Ciekawy miałeś ten sezon... oby 2010 był również udany i obfitował w tak znakomite fotki :)
Pozdrower
GonZoo
| 16:32 czwartek, 31 grudnia 2009 | linkuj Rok w Twoim wykonaniu był mega, super i jeszcze kilka dobrych określeń. Oby przyszły rok był jeszcze bardziej obfity w wycieczki i eskapady. Wszystkiego Dobrego.
hose
| 14:55 czwartek, 31 grudnia 2009 | linkuj udany rok, życzę więcej przygód w następnym :)

pozdrower

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nogei