Sesji koniec

• Temperatura -3.0°C
Środa, 3 lutego 2010 | dodano: 03.02.2010

Kolano boli. Niech se boli. 20 km jest jeszcze w moim zasięgu, dalej już niestety nie. Dziś napisałem ostatni z 6 egzaminów, co prawda poszedł niezbyt ciekawie, ale może się uda. No to teraz półtora tygodnia ferii.
Wyciągnąłem Marka, bo samemu mi się nie chciało jeździć. Szybka trasa nad zalew Sosina. Drogi ciekawe, waliło śniegiem pół dnia, czyli wszystkie białe. Ale jechało się przyjemnie. Na Sosinie kręcenie po zamarzniętym zbiorniku i parę zdjęć. Fenomenalnie jeździ się po równej, zamarzniętej powierzchni ze śniegiem po piasty :)
Powrót przez Szczakową i Komunę, tu już lepsze drogi, ale DK79 cały czas biała.

Parę zdjęć, całkiem fajnie wyszły :)

Nowa tapeta :D :

Rowery dwa:

Latarki moc:

I taki jakiś niewyraźny Marek na koniec:

Kategoria 0-50 km , Śnieżnie

| 10:23 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj No to spoko, mówiłem, że może się zrzeknie nagrody :) No, mam nadzieję, że do mnie też coś napisze.
siwy-zgr
| 09:17 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj Van odpisała mi dzisiaj kobitka. Trochę to dziwne bo napisała, że z laureatami kontaktował się fotograf, no a ze mną się nie kontaktował oraz, że przekazała mu informację o tym więc niedługo powinien do mnie napisać. Zobaczymy...
A fotograf odpisał, że mu te błotniki do niczego niepotrzebne i w razie czego zrzeknie się nagrody ;) Generalnie sympatyczny gość wnosząc po tonie maila :)
| 22:29 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj Kajman - mam nadzieję, mam nadzieję. Tutaj głównie na przeszkodzie stoi tylko kolano, bo gdyby mnie nie bolało to już dawno bym do samych Kobiernic przyjechał, tak mnie ciągnie gdzieś dalej, zwłaszcza w góry :)
| 22:26 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj O!!! Widzę, że dystans wzrasta:) Jeszcze trochę i transakcja dojdzie do skutku:)
siwy-zgr
| 21:39 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj Van - co do nich napisales?
MAMBA
| 18:41 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj No wreszcie jakiś wpis :)
| 18:36 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj Gratuluję uporania się z pierwszą sesją. Na rowerze szybko odreagujesz wszystkie stresy :-)
Pozdrawiam i życzę udanych ferii :-)
| 09:23 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj Po co, tylko więcej śniegu się zbiera na kołach i hamulcach jak są błotniki :P
kundello21
| 04:32 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj Latarki moc prawie jak z jakiegoś filmu:D
| 23:45 środa, 3 lutego 2010 | linkuj Na monitor, na komórkę też trzeba będzie pomyśleć :P
| 23:44 środa, 3 lutego 2010 | linkuj Fajna tapetka, na komórę czy na lcd :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa alneg