Stawy Groble

• Temperatura -5.0°C
Sobota, 6 lutego 2010 | dodano: 06.02.2010

Czyli...
Na 34 km dopiero przed domem zabolało mnie raz kolano ! Nie wiem co jest z nim grane, na ostatniej wycieczce z Markiem podnosiłem sobie siodełko o dobre 5 cm, być może zła pozycja była przyczyną bólów. Zobaczymy w najbliższym czasie, mam teraz tydzień wolnego to się się trochę pojeździ, obczai co i jak.

Dziś do wyjścia zachęciła mnie ładna pogoda. Błękitne niebo od rana. Jak to jednak jest w takich elagackich przypadkach, chwilę po wyjściu... przyszły chmury i zrobiło się dosyć zimno. Do tego zerwał się mroźny wiatr, który skutecznie wzmagał uczucie zimna i przeszkadzał w kręceniu.
Pojechałem najpierw nad Zalane, gdzie wystraszyłem nadjeżdżając po cichu dwie panie z kijkami. Po chwili jedna z pań podeszła do mnie i się spytała o moje opony ( baardzo dużo osób w zimie się o nie pyta, lub w żartach mówi, że na zimówkach jeżdżę. Jakie jest ich zdziwienie, gdy im mówię, że coś takiego jak zimowe opony rowerowe istnieją :) ). Wypytała jak się zachowują na lodzie, śniegu itp, bo też by chciała sobie w zimie pojeździć :)
Potem przez las do Jelenia, skąd drogą nad stawy Groble. Świetna trasa po ubitym sniegu. Na Groblach był kulig i ognicho, ogrzałem się trochę :D
Następnie na Jeziorki, skąd już asfaltem do domu.
Zmarzłem trochę pod koniec, wiatr mnie wyziębił.
Ale ważne, że kolano dziś zaczęło działać ! :D

Zdjęcia z telefonu, bo Canona mam w serwisie :

Kategoria 0-50 km , Śnieżnie

| 14:27 czwartek, 11 lutego 2010 | linkuj Wyryłem linię z poziomem jaki teraz jest, zobaczymy, czy będzie się samo obniżać.
wilk
| 17:25 środa, 10 lutego 2010 | linkuj Zamiast szybkozamykacza - znacznie lepiej kupić zwykłą obejmę na śrubę, jest dużo skuteczniejsza i jeszcze mniej waży ;)
foxiu
| 23:13 niedziela, 7 lutego 2010 | linkuj Ten to przynajmniej jeździ :)

Kup nowy szybkozamykacz. I najlepiej nie taki za 10 zł ;) U mnie w giancie też sztyca spada, bo:
1. Szybkozamykacz jest już trochę wyrobiony
2. Anoda na sztycy jest bardzo śliska i trzeba by mocno zapiąć, ale - punkt 1 :)

5 cm to bardzo dużo, jakbym miał siodło za nisko aż o tyle to kolana by mi zasygnalizowały to po paruset metrach :)
| 09:20 niedziela, 7 lutego 2010 | linkuj Ten szybkozamykacz poluzowuje się nawet jak mocno się dokręci imbusem jego trzymanie. Zaznaczę na sztycy jaką mam teraz wysokość i zobaczymy, czy spadnie.
wilk
| 23:51 sobota, 6 lutego 2010 | linkuj Te szybkozamykacze niestety tak mają, mam taki w trekingu - i są te same problemy, siodło nieraz zjeżdża i jak się człowiek nie zorientuje to można tak długo przejechać (najczęściej kolano o tym przypomni). W szosówce mam natomiast mocowanie na imbus, bez szybkozamykacza - i z tym nie ma żadnych problemów, da się znacznie mocniej dokręcić; ciągle zapominam kupić takie mocowanie do trekinga, znacznie lepiej mieć takie trochę mniej wygodne, ale za to niezawodne.
marusia
| 23:05 sobota, 6 lutego 2010 | linkuj Dobrze ,że panie nie zrobiły użytku z tych kijków po tym jak je wystraszyłeś :P Miałem kiedyś taką sytuację. Panie były trzy. A wystraszyły się nie na żarty :P Gdyby miały wtedy jakieś kijki w dłoniach -nie pisałbym dzisiaj tego komentarza :P
| 21:30 sobota, 6 lutego 2010 | linkuj Rafaello - czasem mam tak, że sztyca mi się sama poluzowuje i lekko się obiża - nie wiem czemu, ale nawet jak dokręcę mocno szybkozamykasz to po pewnym czasie i tak on jest luźny. Widocznie ostatnie 200-300 km przejeździłem na źle ustawionym ( Mam wielka nadzieję, że to jest przyczyną, ale i tak idę do lekarza )
Paweł - nawet mnie nadgarstki nie bolą, bo przeważnie jeżdżę i tak mocno pochylony
Kajman - wytłumaczyłem pani, że takie oponki istnieją i że warto sobie kupić :)
| 21:18 sobota, 6 lutego 2010 | linkuj Trzeba było też paniom wytłumaczyć, że zimowe opony są do rowerów, ale także gumowe osłonki do kijów można mieć zimowe:)
Ciekawe czy im się badyle nie ślizgały?
rasiu
| 19:51 sobota, 6 lutego 2010 | linkuj Sporo podniosłeś to siodło, ale najważniejsze że kolano mniej boli;) Teraz będą nadgarstki od takiej pozycji:pp
| 18:02 sobota, 6 lutego 2010 | linkuj Z kolanem jest tak, jest zima i może boleć. Szczególnie na zmiany temperatur, o przepraszam to jeszcze nie ten wiek, mnie tak bolą :)))) Poza tym będzie dobrze. Pozdrawiam
Rafaello
| 17:01 sobota, 6 lutego 2010 | linkuj 5cm podniosłeś siodło,to sporo.Czyżbyś tyle tysięcy zrobił na źle ustawionym siodle??To fakt że optymalne ustawienie siodła to rzecz kluczowa,poeksperymentuj z nim.Zasady pewnie znasz i wiesz jak ma być ustawione,czasami 1mm lub 2mm robi różnicę.
pozdrawiam:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ialou